ابتکار رسانه ملی در پوشش جلسه رای اعتماد وزرا رسانه‌های بیگانه را منفعل کرد

فروردین ۱۴۰۳

محمود عاطفی گفت: پخش زنده جلسه رای اعتماد به وزرای کابینه یازدهم و ابتکار عمل رسانه ملی، رسانه‌های خارجی که این روزها خود را برای جریان سازی رسانه‌ای آماده کرده بودند را منفعل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دومین نشست سراسری مسئولین بسیج رسانه سپاه‌های استانی طرح “بیعت ۲” عصر روز پنج شنبه ۲۴ مردادماه به میزبانی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در تبریز آغاز شد. 

عاطفی دربارهٔ اهداف این سازمان گفت: برنامه داریم در بسیج رسانه از تمام سرمایه‌های ارزشمند کشور استفاده کنیم تا جبهه فرهنگی و رسانه‌ای واحدی علیه هجمه رسانه‌ای خارجی ایجاد نماییم. 

وی گفت: بعد از انتخابات ۲۴ خرداد که همراه با شور و ایجاد حماسه سیاسی بود همه رسانه‌های داخلی فعال عمل کردند و با انعکاس درست خبرها بسیار اثربخش بودند. 

عاطفی تصریح کرد: بعد از پخش مراسم تحلیف به صورت مستقیم از رسانه ملی با کسب نظر هیئت محترم دولت جلسه رای اعتماد به وزرا در خانه ملت هم به صورت زنده پخش شد که با این تصمیم گیری درست تمام برنامه ریزی‌های رسانه‌های بیگانه برای ایجاد جنگ و هجمه رسانه‌ای نقش بر آب گردید. 

محمود عاطفی رئیس سازمان بسیج رسانه ای کشور در دومین نشست سراسری مسئولین بسیج رسانه سپاه‌های استانی گفت: تصمیم درست برای پخش زنده مراسم تنفیذ، تحلیف و جلسات رای اعتماد به وزرا الگوی جدیدی از اطلاع رسانی را به نمایش گذاشت و سبب افزایش اعتماد مردم در رسانه‌ها شد. 

رئیس سازمان بسیج رسانه خاطرنشان کرد: در این روزها مردم با درک بالا تمام اتفاقات مجلس را بدون هیچ پیرایش تصنعی دیدند که سبب دلگرمی در جامعه شد. 

دیگر سخنران دومین نشست بسیج رسانه سپاه‌های استانی سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورایان آذربایجان شرقی با اشاره به اهدای بیش از ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در طول انقلاب اسلامی گفت: اهمیت رسانه‌ها همیشه وجود داشته و در زمان جنگ هم بسیار تاثیرگذار بود. 

وی با مهم خواندن فعالیت‌های بسیج رسانه در سراسر کشور افزود: قسمتی از افکار عمومی جامعه از رسانه‌های بیگانه خوراک می‌گیرند که باید برای آنها خوراک خبری آماده کنیم که به سمت رسانه‌های خارجی نروند. 

خوش پیمان رئیس بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی نیز گفت: در سال قبل ۲۵۰ نفر در استان آذربایجان شرقی جذب بسیج رسانه شده‌اند. 

انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.