ابتکارات و خلاقیت‌های فردی مبلغین گردآوری می‌شود

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۱۱:۵۹:۴۳ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

رئیس دفترتبلیغات اسلامی:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  رئیس دفتر تبیلغات اسلامی حوزه علمیه قم، از برگزاری جشنواره نوآوری‌های تبلیغ با هدف تجمیع ابتکارات و ظرفیت‌های فردی در عرصه دینی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی، ظهر امروز در دیدار آیت‌الله العظمی جوادی آملی، که در بنیاد علوم وحیانی اسراء قم برگزار شد، گفت: افرادی در عرصه تبلیغ دینی، ‌به معنای تام، موفقیت‌ها و تجربیاتی را به دست آورده‌اند که بر اساس ابتکارات و خلاقیت‌های فردی می‌باشد که لازم است این تجربیات در اختیار مبلغان جوان قرار گیرد.
وی، هدف از برگزاری جشنواره نوآوری‌های تبلیغ دینی را تجمیع و گردآوری تجربیات موفق و مکتوب نمودن آن به عنوان چراغ راه در عرصه تبلیغ دینی معرفی کرد و ادامه داد: در کنار این تجربیات، فراخوانی نیز صورت گرفته که بر اساس آن، افرادی که دارای نوآوری‌ها و طرح‌های جدیدی در عرصه تبلیغ دینی می‌باشند، طرح‌های خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌کنند.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اضافه کرد: این طرح‌ها توسط کارشناسان مربوطه بررسی می‌شود و در صورت موفق بودن و امکان عملی شدن آن، به نهاد‌های تبلیغی ارائه شده و اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین مصاحبه‌هایی نیز با برخی افراد موفق در عرصه تبلیغ دینی انجام شده که در آینده‌ای نزدیک، در اختیار مبلغان جوان قرار می‌گیرد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۱۵۹۴۳۱۰۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.