ابتکار اینترنتی یک ستاد انتخاباتی

۱۳خردادماه،

باند رادیو صدای زندگی بدون محدویت تعداد شنوندگان طراحی شده است. صداهای این رادیو را می توان با کیفیت بالای ۳۲ کیلو بایت از فضای مجازی شنید و چندین هزار کاربر آنلاین می توانند به صورت همزمان در فضای پایگاه اینترنتی این رادیو فعالیت داشته باشند

 صدای زندگی، یکی از نوبرانه های انتخابات یازدهم ریاست جمهوری است. در این انتخابات، برای اولین بار، به صورت سامان یافته و مداوم، رادیو اینترنتی به کمپین تبلیغاتی یک کاندیدای ریاست جمهوری پیوست.
 
به گزارش روزگارنو، حمیدرضا صحراگرد مدیر رادیو صدای زندگی، اولین رادیوی اینترنتی در عرصه ی تبلیغات انتخاباتی در مصاحبه با خبرنگار انتخاب هدف از تشکیل این رادیو را چنین بیان نمود: فضای مجازی عرصه ای کمتر شناخته شده در حوزه ی تبلیغات انتخاباتی است. در این دوره با توجه به اندیشه های نوگرای دکتر محسن رضایی برای ورود به جهان تازه و در راستای بهره بردای از امکانات این فضا حضور در دنیای مجازی را غنیمتی دانستند تا ضمن کاهش هزینه های عمومی و خصوصی در تبلیغات راه های نوین انتخاباتی را تجربه کرده باشند. هزینه های عمومی در تبلیغات انتخاباتی هم صرف کاغذ و تراکت های تبلیغاتی می گردد و هم به لحاظ محیط زیست طبیعی و شهری چهره ی نازیبایی به شهر می بخشد. همچنین با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش هزینه های انتخاباتی و سفارش موکد ایشان به صرفه جویی در امر انتخابات یکی از بهترین و کارآمدترین راه های انتخاباتی استفاده ی بهینه از فضای مجازی است.

این رادیو در حقیقت فضایی است برای شنیدن صداهای واقعی، امیال، آرزوها، نیازها و فضایی برای شادی جوانان و آن هایی که در حوزه ی اینترنت می باشند تا فرصت یابند در فعالیت های انتخاباتی مشارکت دو سویه داشته باشند. اتفاقی که تا پیش از این در ایران رخ نداده است. در این رادیو شما می توانید صدایتان را بشنوید. نقد کنید. نظر دهید. و تعامل دوسویه داشته باشید.

رامین جهانی طراح پایگاه اینترنتی هم در این مصاحبه اعلام کرد که ایده اولیه این رادیو را با معاونت سایبری ستاد دکتر رضایی در میان گذاشتم و آنان بی درنگ آن را تصویب کردند. بنده هم با تجربه ای که در این زمینه داشتم، در کمتر از ۲۴ ساعت، نرم افزار آن را طراحی کردم.

طراح اولین رادیو اینترنتی و انتخاباتی افزود: باند رادیو صدای زندگی بدون محدویت تعداد شنوندگان طراحی شده است. صداهای این رادیو را می توان با کیفیت بالای ۳۲ کیلو بایت از فضای مجازی شنید و چندین هزار کاربر آنلاین می توانند به صورت همزمان در فضای پایگاه اینترنتی این رادیو فعالیت داشته باشند.

جهانی در ادامه اشاره کرد: سرورهای این رادیو در ایران و روسیه قرار دارند و مخاطبان برای ارتباط با مسئولین پایگاه اینترنتی می توانند از آیکون ارتباط در پایین صفحه ی اصلی پایگاه اینترنتی استفاده کنند. پایگاه اینترنتی صدای زندگی به روی نظرات و یا صدای مخاطبان باز است. شما می توانید نظراتتان را برای پایگاه اینترنتی با صدای خودتان بفرستید. 


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.