ابراز نگرانی نسبت iبه انتشار یافتن تصاویر مستهجن در کتاب‌های زبان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۵ آبان ۹۱،

41970.jpg

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان‌ از آغاز طرح نهضت قرآن‏‌آموزی در خوابگاه‏های دانشجویی استان خبر داد.

حجت‏‌الاسلام محمد خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، از آغاز نهضت قرآن‌آموزی در خوابگاه‏‌های دانشجویی استان خبر داد و گفت: iبه‌منظور مأنوس شدن جوانان با قرآن، این مهم در خوابگاه‏های دانشجویی استان راه‏‌اندازی و برای اشخاصی که هر جزء قرآن را حفظ و در آزمون شرکت نمایند جوایز نفیسی در نظر گرفته‌ شده است.

وی با بیان این‌که باید بنیه فرهنگی جوانانمان را با قرآن مأنوس و آنها را در فضای قرآن قرار دهیم، ادامه داد: دشمن سعی می‏کند لاابالی‎‏گری را ‌بین جوانان ما وارد و iبه انحاء مختلف این مهم را ‌بین آنها ترویج دهد.

معاون دانشگاه لرستان با انتقاد از این‌که در بعضی آموزشکده‏‌های زبان انگلیسی کتاب‏های آموزش زبان iبه دست نوجوانان ما داده می‏‌شود که متأسفانه پر است از تصاویر مستهجن و این برای نوجوان و جوان ما آسیب‏‌زاست، متذکر شد: باید در حرکات فرهنگی خود مراقب اشاعه بیماری لاقیدگری باشیم و زمینه را iبه‌گونه‏‌ای مهیا سازیم که نوجوان و جوانمان را در مقابل آسیب‏ها قوی و توانمند کنیم.

وی با بیان این‌که دشمن iبه دنبال ترویج فساد و فحشا بین نسل نوجوان و جوان ماست تا آنها را از معنویت دور کند، خاطرنشان نمود: این استراتژی شیطان است که جوان را iبه سمت ‌انحرافات جنسی بکشاند تا دیگر او رمقی برای ارتباط با خدا نداشته باشد.

حجت‎الاسلام خدایی با تأکید بر این‌که آموزشکده‏‌های زبان حق ندارند کتاب‏‎های با تصاویر مستهجن iبه خورد جوان ما بدهند، تصریح نمود: باید فضاهای فرهنگی کنترل شود چراکه اگر بدنه فرهنگی دانشجویی و جوانانمان تقویت شود، ما iبه اهداف خود می‌رسیم.

وی بر آشنایی جوانان با فرهنگ ازدواج آسان تأکید نمود و یادآور شد: اگر بخشی از جوانانمان را iبه سمت ازدواج آسان سوق دهیم حربه‏‌ای از حربه‏‌های دشمن را خنثی نموده‏‌ایم.

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان ادامه داد: iبه‌منظور فراهم نمودن زمینه مناسب ازدواج آسان برای جوانان قرار است با کمک جهاد دانشگاهی واحد استان صندوق قرض‎الحسنه دانشجویی را دایر و بخشی از وام‏های دانشجویی را iبه ازدواج اختصاص دهیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.