ابراهیم‌زاده: به تجربه استقلال باختیم

 منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست  ۲ بر یک برابر استقلال در نشست خبری گفت: دلم می‌خواهد شما بگویید باید این نتیجه را به دست می‌آوردیم یا نه. فوتبال شرایط خودش را دارد و به استقلال تبریک می‌گویم. اگر واقع‌گرا و منطقی باشیم خیلی خوب بودیم. ۹ نفره شدیم و در این بازی به تجربه استقلال باختیم. در طول بازی مسلط بودیم و آگاهانه بازی کردیم و تاثیرات اردوی خارجی ما مشخص بود.

وی ادامه داد: رحمتی امروز خیلی خوب و موفق بود. با این اتفاق استقلال به رده بالاتر آمده، تراکتورسازی به صدر رسیده و شاید ما پایین برویم. با این حال از بچه‌ها از نظر فوتبالی تشکر می‌کنم.

ابراهیم‌زاده درباره اخراج دو بازیکن تیمش عنوان کرد: دو بازیکن نفت حرکت غیر‌حرفه‌ای انجام دادند چون کم تجربه بودند. با اخراج یعقوب کریمی شرایط ما سخت شد. مسیر ادامه دارد و باید بازی‌ها را دنبال کنیم.

 سرمربی نفت در مورد قضاوت محسن قهرمانی، گفت: در مورد داوری چیزی نمی‌توانم بگویم و کارشناسان باید بگویند. گفتن من تاثیری ندارد با این حال تلویزیون نشان داد استقلالی‌ها گل دوم را چطور با دست زدند.

وی در مورد سیستم بازی تیمش، گفت: سیتسم ما ۴-۲-۳-۱ نبود ما ۴-۴- ۲ بازی کردیم و یعقوب کریمی هافبک چپ بود. متاسفانه جوانان از من دور می‌شوند و همه چیز فرق می‌کند. کریمی نیمه اول سمت نیمکت ما بود و من راهنمایی‌اش می‌کردم. اگر بخواهیم این مسئله را ترمیم کنیم باید در کل فوتبال ایران ترمیم کنیم.

ابراهیم‌زاده اضافه کرد: برخی، حرف‌ها را گوش می‌کنند و برخی حرف‌ها را گوش نمی‌کنند. وقتی ۹ نفره شدیم چیدمان را عوض کردیم. نوع حملات ما مشخص بود اما باید بیشتر دقت کنیم.

وی در مورد اینکه خط هافبک استقلال مثل نفت مشکل داشت، گفت: کریمی در ایستادن ایراد داشت و وقتی او کنار رفت سازمان بازی ما به هم خورد و اشتباه کردیم. ما تجربه استقلال را نداشتیم. امیدوارم بازیکنان ما هم با تجربه شوند و در فوتبال تاثیر بگذارند.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه نفت در خطوط سه‌گانه خوب است اما هماهنگ نبود، تصریح کرد: علت این مسئله را جوانی و کم تجربگی تیم می‌دانم. نکونام اواخر بازی توپ را می‌گرفت و سازماندهی می‌کرد و ما هم به چنین بازیکنی نیاز داریم. بازیکنان باید با تجربه شوند. خوشحالم که در مورد من خوب صحبت می‌کنید و این مسئله به من انرژی می‌دهد.

وی گفت: اگر بازی‌ها هفته‌ به هفته می‌شد بهتر کار می‌کردیم. الان بازی داریم و وقت کافی برای تمرین نداریم. با فجر و استقلال بازی کردیم اما اکنون وقفه می‌افتد. در فوتبال ما بازیکن خوب حریف را جا می‌گذارد اما بد ضربه می‌زند. توپ‌هایی که دست ما بود اگر به بازیکنان با تجربه استقلال می‌رسید گل می‌شد. توپی که نصیب بازیکن شماره ۱۵ ما شد اگر به برهانی می‌رسید گل می‌شد.

ابراهیم‌زاده تاکید کرد: اگر از نظر فنی ببازم ناراحت نیستم اما حرکت ۲ بازیکنم مرا ناراحت می‌کند. در دست‌نوشته‌هایم نوشته بودم «تمرکز» اما نشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.