ابراهیم‌زاده: ترسو نبودیم، محتاط بودیم

 منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی یک بر یک نفت تهران برابر راه‌آهن گفت: همیشه بازی اول شرایط خاص خودش را دارد. شناخت تیم‌ها از هم کم است و هنوز تیم‌ها با یکدیگر آشنایی ندارند. همین مسئله باعث می‌شود تیم‌ها کار را با احتیاط شروع کنند. هرچه جلوتر برویم مباحث فنی در مسابقات بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: در این بازی بچه‌های ما اگر دقت می‌کردند می‌توانستیم بهتر شروع کنیم و اگر از موقعیت تک به تک‌مان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم بازی را در اختیار بگیریم. می‌دانستیم راه‌آهن با توجه به اینکه دو هفته است تمرینات خود را شروع کرده روی ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور برنامه دارد که روی همین مسئله هم به گل رسید. در هفته‌های آینده هرچه جلوتر برویم مطمئناً بهتر می‌شویم و لیگ شرایط بهتری را پیدا می‌کند.

سرمربی نفت تهران در مورد شرایط نور ورزشگاه دستگردی گفت: این یک واقعیت است که نور ورزشگاه کم بود ولی مجبوریم در این شرایط کار کنیم. وضعیت استاندارد نور ورزشگاه باید ۱۲۰۰ لوکس باشد اما فکر می‌کنم ورزشگاه دستگردی چیزی در حدود ۸۰۰ یا ۹۰۰ لوکس نور دارد. هر دو گل این بازی در شرایطی به ثمر رسید که نور می‌توانست روی دید دروازه‌بان‌ها تأثیر بگذارد.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه آیا بازی از سوی دو تیم خشن دنبال نمی‌شد، خاطرنشان کرد: دلیل این مسئله شروع بازی‌هاست. تیم‌ها از هم شناخت ندارند و پرفشار بازی می‌کنند. شاید این مسئله باعث شود برخی‌ها بازی پرفشار را با خشن اشتباه بگیرند. طبیعت فوتبال همین است و اخطار هم برای همین موارد است.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش کمی با ترس بازی نمی‌کرد، گفت: بازیکنان ما با ترس بازی نمی‌کردند. چون تیم‌ها از هم شناخت ندارند در ابتدای بازی‌ها کمی محتاط کار می‌کنند و این نباید با ترس اشتباه گرفته شود. در نیمه دوم که از حریف شناخت پیدا کردیم بازی رو به جلوتری انجام دادیم و با توجه به اینکه گل هم خورده بودیم هجومی‌تر کار را دنبال کردیم.

وی در مورد اینکه علی دایی معتقد بود دروازه‌بان نفت باید اخراج می‌شد، عنوان کرد: تصمیمات درون زمین را داور می‌گیرد و کارشناسان باید در این ارتباط صحبت کنند. ممکن است ما دیدگاه‌های متفاوتی داشته باشیم اما بهتر است کارشناسان در این مورد نظر بدهند و ما نمی‌توانیم مثل داور در زمین تصمیم بگیریم. شاید کارشناسان تصاویر را ببینند و نظر آقای دایی درست بوده باشد اما داور در شرایط مسابقه تصمیم گرفته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.