ابراهیم زاده: کسب این ۳ امتیاز برای ما مهم بود

۲۱فروردین۱۳،

  منصور ابراهیم‌زاده پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل داماش گیلان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: قبل از بازی گفته بودم روز سختی را در پیش داریم و این دیدار آخرین فرصت برای ما و داماش است. داماش می‌خواست ضریب امنیت خود را در جدول بالا ببرد و ما نیز به دنبال کسب سهمیه بودیم.

به گزارش فارس، وی افزود: در این دیدار حسینی، کریمی و شکوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و کامل نیز محروم بود. همچنین یوسفی نیز ضعف بدنی داشت و مجبور شدیم در ترکیب تیممان تغییراتی ایجاد کنیم.

ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: در نیمه اول توانستیم به خوبی با یکدیگر پاسکاری کنیم و داماشی‌ها روی حرکات جهانبخش برنامه داشتند. روی یک کرنر خطرناک ظاهر شدیم و یک بار نیز توسط رضا نوروزی توانستیم در موقعیت تک به تک قرار گیریم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی را به کناره‌ها بردیم و روی جایگیری‌های خوب خیری به گل رسیدیم. پس از ده نفره شدن داماش فشار زیادی روی این تیم ایجاد کردیم و توانستیم گل دوم را نیز به ثمر برسانیم. برای کسب سهمیه آسیا و بالا آمدن در جدول به برد نیاز داشتیم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید بازیکنان داماش خسته می باشند و چرا مهدی خیری را به عنوان یار تعویضی وارد زمین کرد گفت: احساس کردیم خیری با توجه به تکنیکی که دارد اگر از اول بازی به میدان برود شاید نتواند مثل این چند دقیقه عملکرد خوبی داشته باشد. هنگام ورود این بازیکن به زمین با او صحبت کردیم و با حرفهایمان توانستیم خیری را تحت‌تاثیر قرار دهیم. صحبت‌هایمان روی او تاثیر مثبت گذاشت و توانست نمایش خوبی را ارائه کند.

سرمربی نفت تهران در مورد عملکرد علیرضا جهانبخش اظهار داشت: جهانبخش بازیکن خوب، سرعتی و باتکنیکی است که تاثیرات مثبتی روی تیمش دارد. البته او باید مکمل خوبی داشته باشد تا بتواند عملکرد بهتری ارائه کند. به همین خاطر وریا غفوری خیلی کمتر نفوذ کرد چرا که می‌دانست در این صورت کارش سخت‌تر می‌شود. جهانبخش باید تجربه بیشتری کسب کند و بداند انتقاد برای او هدیه است که باید به خوبی از آنها استفاده کند. آرزویم این است که روزی با این بازیکن کار کنم.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه آیا عملکرد ضعیف نمایندگان ایران نشانه افت فوتبال ایران است گفت: تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان و تراکتور‌سازی نتیجه نگرفتن‌شان سبب افت فوتبال ایران می‌شود و یک سال زمان می‌برد تا دوباره بتوانیم خودمان را نشان بدهیم. وقتی نمایندگان ما نتیجه نمی‌گیرند ترمز فوتبال ایران کشیده می‌شود. سپاهان به غرور بی‌جا و بی‌نظمی‌اش در دفاع و حمله شکست خورد.

وی افزود: استقلال هم در مقابل الهلال غرور کاذب داشت. این غرور در بازیکنان و کادر فنی نبود بلکه اطرافیان این تیم اعتقاد داشتند پیروزی مقابل الهلال همانند حماسه ملبورن بوده است. تراکتور‌سازی با نظم خوبی کار کرد و آنها مقابل الشباب بدشانسی آوردند. امیدوارم در بازی‌های آینده نمایندگانمان نتایج مناسبی کسب کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.