ابراهیمی: اگر سر مربی ایرانی بود محاکمه می شد

 ناصر ابراهیمی سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: بارها اظهار نظرات خودم را به اطلاع مسوولان فدراسیون فوتبال رساندم اما آنان هیچ بهره ای از آن نبردند.

وی ادامه داد: در انتقادات خود به اطلاع مسوولان رساندم که فوتبال ایران از پایه ضعیف است و با اینگونه نمایش ها جایی در بین تیم های برتر آسیا نخواهیم داشت.

ابراهیمی اظهار داشت: به جای اینکه دلارهای مملکت را بیرون ریخته و آن را هزینه مربیان ناکارآمد خارجی کنیم باید در فوتبال پایه آن را خرج کنیم.

این مربی خاطرنشان کرد: زمانی که تیم ملی فوتبال در اختیار علی دایی و امیر قلعه نویی بود، با یک شکست آنها را اخرج کرده و حتی کارشان به مجلس هم می کشید اما فردی جرات نمی کند به کارلوس کی روش کوچکترین صحبتی بکند.

وی گفت: واقعا دلم برای این فوتبال می سوزد. ما زمان هشت سال دفاع مقدس که حتی نمی توانستیم از کشور خارج شویم تیم بسیار خوبی داشتیم و برای حریفان آسیایی مشکل سازی می کردیم اما تیم فعلی با اردوهای اروپایی پیاپی هیچ حرفی برای گفتن ندارد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: پس از اینکه با قطر مساوی کرده و مقابل اردن در زمین راه می رفتیم اعلام کردم که این تیم به لبنان می بازد اما دوستان خواستند فقط حمایت کرده و انتقاد نکنیم. در حالیکه تیم فعلی، ارزش حمایت کردن را ندارد و با تعریف از آن، بیشتر خیانت می کنیم.

ابراهیمی با اشاره به حضور بازیکنان پا به سن گذاشته در ترکیب تیم ملی ایران عنوان کرد: تا چه زمانی باید از بازیکنان ناکارآمدی چون جواد نکونام، هادی عقیلی و علی کریمی استفاده کنیم. فوتبال ایران جوانان خوبی دارد که باید به پای این نفرات ناکارآمد بسوزند.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ایران با این شکست شانسی برای صعود به جام جهانی خواهد داشت، عنوان کرد: کارمان بسیار سخت است و فقط می توانم بگویم امیدوارم صعود کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ سه شنبه شب با یک گل مغلوب لبنان شد.


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.