ابراهیم‌زاده: به طور قطع خواهان علی کریمی هستیم

۰۵خردادماه،

10-62.jpg

سرمربی تازه راه‌آهن می‌گوید، علاوه بر وحید طالب‌لو مذاکراتی را با علی کریمی داشته است و اگر قرار باشد کریمی در تیمی جز پرسپولیس بازی‌اش را ادامه دهد، راه‌آهن تلاش می‌کند تا او را جذب کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری معارفه خود در تیم راه‌آهن گفت: باشگاه راه‌آهن امسال بنا دارد که سهمیه آسیا را به دست آورد. تلاش می‌کنیم به اهداف باشگاه برسیم. در قرارداد هم همه چیز پیش‌بینی شده که اگر این گونه شود، قرارداد به شکلی دیگر شود.

او دربارهٔ وضعیت بازیکنان راه‌آهن برای فصل بعد اظهار کرد: بازیکنان سال قبل، بازیکنان خوبی بودند. دیدگاه‌های آقای دایی برایم قابل احترام است. به هر حال بررسی‌هایم را آغاز کرده‌ام اما با توجه به شناخت قبلی‌ام از راه‌آهن تلاش می‌کنیم، نقاط ضعف این تیم را برطرف کنیم. آنها را مشخص کرده‌ایم. باشگاه هم با بازیکنان مورد نظر در حال صحبت است. تست‌های پزشکی را هم بنا داریم، بگیریم و ان‌شاءالله به روند رو به جلومان ادامه دهیم.

سرمربی تازه راه‌آهن دربارهٔ وضعیت همکارانش در این باشگاه بیان کرد: تا آنجا که می‌دانم تمام اعضای کادر فنی آقای دایی در حال حاضر در راه‌آهن نیستند. اعضای کادر فنی هم بالطبع باید با نظر من انتخاب شوند. مثل سال قبل آقای قنبری دستیار اول خواهند بود. همچنین آقای خداداد به عنوان بدنساز و آقای بشرزاد به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در کنار ما حضور خواهند داشت. همچنین درخواست یک دکتر روانشناس ورزشی کرده‌ام. یکی از دستیارانم را هم از مربیان تیم‌های پایه برمی‌دارم؛ چرا که می‌خواهم یک ارتباطی با تیم‌های پایه‌مان داشته باشم و از بازیکنان آنها هم استفاده کنم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا ماجرای پیوستنش به پرسپولیس به یک باره تغییر کرد، گفت: در این مدت صحبت‌های بسیاری شده اما هیچ کدام مال من نبود. در کلاس‌های مربیان شرکت می‌کردم و بعد از اتمام این کلاس‌ها در ۲۱ اردیبهشت‌ماه به کربلا رفتم. یک خط تلفن هم داشتم که نه زنگ می‌خورد و نه می‌توانستم با آن تماس بگیرم. یکی از دوستان ساکن در عراق وقتی که پنجشنبه به کربلا رفتم، به من گفت، آقای رویانیان می‌خواهد با تو صحبت کند. رویانیان تماس گرفت و گفت می‌خواهم در جلسه هیات مدیره نام تو را بیاورم. به او گفتم صاحب اختیارید ولی اگر قرار باشد، حرفی زده شود، وقتی که برگشتم، باید همه مسائل مطرح شود، قولی نمی‌دهم. چنین حرفی را به تراکتورسازی هم زده بودم. به هر حال وقتی که به ایران برگشتم، یکشنبه بود. با رویانیان صحبت کردم و برای تیمش آرزوی موفقیت کردم و همان صحبت‌های قبلی را مطرح کردم. جز این حرف دیگری نبود و کلیه مسائل مطرح شده در این باره صحیح نیست.

سرمربی سال قبل نفت تهران در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش برای جذب دروازه‌بان برای فصل بعد چیست، گفت: اعتقاد دارم نصف تیم دروازه‌بان است. به هر حال ما به دروازه‌بان نیاز داریم. چند دروازه‌بان را هم معرفی کرده‌ایم. یکی از آن‌ها هم وحید طالب‌لو است و باید ببینیم باشگاه با او به توافق می‌رسد یا خیر.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا صحت دارد او با علی کریمی برای حضور در پرسپولیس صحبت کرده اظهار کرد: دو ساعت پیش با علی کریمی صحبت کردم که آیا می‌خواهی از فوتبال خداحافظی کنی یا خیر. اما چند نکته است که باید به آن توجه شود. علی کریمی بازیکن بسیار بزرگ و خوبی است ولی همه علی کریمی را پرسپولیسی‌ می‌دانند. او اگر تمایل به بازی کردن داشته باشد و اولویتش پرسپولیس باشد، هیچ حرفی باقی نمی‌ماند اما اگر قرار است بازی کند و در پرسپولیس نباشد، می‌تواند به تیم ما کمک کند و به طور قطع ما از تیم‌های خواهان او خواهیم بود. کریمی خودش هم می‌داند که همه به عنوان یک بازیکن پرسپولیسی دوستش دارند. من هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم همیشه مثمرثمر باشد به هر حال اگر بخواهد بازی کند و در پرسپولیس نباشد ما مذاکرات‌مان را با او جدی‌تر می‌کنیم؛ چرا که درخواست این مسئله را به او داده‌ایم. کریمی هم به ما گفت که باید در این باره فکر کنم و سپس پاسخ می‌دهم ولی این را هم بگویم که کریمی تمایل دارد که فوتبال بازی کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.