ابراهیم‌زاده: داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد/ نمی‌دانم چرا داور بازی را عوض کردند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – منصور ابراهیم‌زاده از عملکرد داور بازی راه‌آهن – پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش ممتاز؛ منصور ابراهیم‌زاده سرمربی راه‌آهن تهران پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «بازیکنان من در طول مسابقه وظایف خود را انجام دادند. آن‌ها فوتبال خوبی بازی کردند. بازیکنان من طبق هدف‌هایم عمل کردند. فقط بدشانسی آوردیم که توپ‌هایمان گل نشد. دروازه‌بان پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشت. داور می‌توانست در دقیقه ۸۱ برای ما پنالتی بگیرد اما این کار را نکرد.»
خبرنگاری از ابراهیم‌زاده پرسید آیا ممکن است اعتراض‌های اخیر پرسپولیسی‌ها به داوری بر عملکرد داور این مسابقه تاثیر گذاشته باشد؟ او در پاسخ گفت: «اگر آن پنالتی گرفته می‌شد و بازیکن حریف را اخراج می‌کرد، به سود ما بود. در مورد داوری، کارشناسان باید قضاوت کنند. سوالی که باید پرسیده شود این است که چرا داور این مسابقه که فغانی بود، یکباره عوض شد. تا جایی که می‌دانم حاجی‌پور مدت ها قضاوت نکرده بود. در مجموع این مسائل به ضرر ما تمام شد. تا حالا داوری دو سه بار برای ما مشکل ساز شده است. البته من داوری را عامل شکست تیم خودم نمی دانم. اما این موضوع روی عدم موفقیت ما تاثیر گذاشت.»
او در پاسخ به این سوال که چرا پیش از بازی نسبت به عوض شدن داور مسابقه اعتراض نکرده است گفت: «این موضوع به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود. شاید آن‌ها این کار را کرده باشند. من خبر ندارم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.