ابراهیم رحیمیان: از رکوردم راضی نیستم/ سطح داوری‌های غرب آسیا پایین بود

۲۷م آذر ،

7-507.jpg

دارنده نشان نقره مسابقات دوومیدانی غرب آسیا گفت: اگر در این مسابقات اجازه می‌دادند کار خودمان را انجام دهیم به طور حتم سکوهای اول و دوم ۲۰ کیلومتر پیاده روی در تصاحب من و وحید سپاهی بود.

ابراهیم رحیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: سطح مسابقات دوومیدانی غرب آسیا از لحاظ داوری بسیار پایین بود، به گونه‌ای که سبب کسب یک رکورد ضعیف و حذف وحید سپاهی از دور مسابقات شد.

وی ادامه داد: با توجه به این که مسابقات ۲۰ کیلومتر پیاده روی بسیار تکنیکی است، باید از هر چهار – پنج کشور پنج داور حضور داشته باشند، اما در این رقابت‌ها تمام داوران از کشور امارات بودند که رفاقت بسیار شدیدی با ورزشکاران قطری داشتند و نمی خواستند ایران همانند روز اول از سایر کشورها پیش افتد.

رحیمیان تغییر زمان برنامه‌های مسابقات را از دیگر نقاط ضعف این رقابت‌ها دانست و تصریح کرد: زمانی که برنامه‌ مسابقه‌ها ارائه می‌شود به طور حتم همان را نیز باید اجرا کنند، اما در این رقابت‌ها چهار، پنج بار برنامه مسابقات تغییر کرد و این عامل سبب شد خانم سپیده توکلی که برای ثبت رکورد آمده بود، تنها بتواند مدال آور باشد.

رحیمیان با اشاره به اهمیت مسابقات غرب آسیا برای عرب‌ها، گفت: تمام کشورهای عربی با تمام نیروهای خود در این مسابقات شرکت کرده بودند و حتی ورزشکاران بعضی از کشورها نظیر قطر و بحرین غیر عرب و خارجی بودند که توانستند برای آنها مدال کسب کنند.

ملی‌پوش دوومیدانی ایران در پایان بیان کرد: با اتمام مسابقات غرب آسیا و با توجه به این که سال آینده سه ، چهار مسابقه مهم از قبیل مسابقات قهرمانی آسیا، جهان، کشورهای اسلامی و همچنین اواخر اسفند ماه مسابقات آسیایی را در پیش‌رو دارم خود را برای حضور در آنها آماده خواهم کرد و از امروز نیز تمرین‌هایم را آغاز می‌کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.