ابراهیم رییسی :شرایط به نفع مردم تغییر می‌کند

رئیس جمهور منتخب اعلام کرد که با اعتماد به نیروی انسانی به ویژه جوانان و ذخایر ارزشمند کشور ان شاء الله وضعیت و شرایط به نفع مردم و برای گشایش در زندگی مردم تغییر می کند.

به گزارش ممتازنیوز،  حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اولین نشست خود به عنوان رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه حماسه ۲۸ خرداد امسال به دنبال حماسه هایی است که مردم عزیزمان در مقاطع مختلف خلق کردند، گفت: حضور مردم پیامی برای همه دشمنان داشت. این حضور با معنا و گسترده با وجود شرایط کرونا، دشمنی های بسیار و ایجاد جنگ روانی دشمن انجام گرفت.

پیام انتخابات وحدت و انسجام ملی بود

وی ادامه داد: حضور ملت بزرگ ایران در انتخابات که با ساعت ها ایستادن پای صندوق رای انجام گرفت، با وجود برخی از گله مندی ها از شرایط انجام گرفت.

رئیسی با اشاره به پیام های مختلف حضور مردم در انتخابات افزود: یک پیام، پیام وحدت و انسجام ملی بود. پیام دیگر ضرورت تغییر در وضعیت و شرایط اقتصادی و زندگی مردم بود. پیام ملت ایران مبارزه با فساد، فقر، تبعیض و در یک کلمه اجرای عدالت در تمام شئون زندگی مردم بود. پیام ملت ایران، پافشاری بر ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم راه امام (ره) و شهدا به ویژه سردار دل ها شهید سردار قاسم سلیمانی بود. مردم با حضور خودشان وفاداری شان را به خون مطهر شهدا اعلام کرده و به پیام رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

رئیسی ادامه داد: این پیام برای دولت مردم و همه مدیران و مسئولان دولتی که امور را به عهده خواهند گرفت باید شنیده شود. ما باید به عهدی که با مردم بستیم وفادار بمانیم و وفاداری این است که با همه وجود برای رفع مشکلات پیش رو و باز کردن گره ها تلاش کنیم. با اعتماد به نیروی انسانی به ویژه جوانان و ذخایر ارزشمند کشور ان شاء الله وضعیت و شرایط به نفع مردم و برای گشایش در زندگی مردم تغییر می کند.

ادامه دارد…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.