ابراهیم زاده: از فصل نقل و انتقالات راضی هستم/ با آمدن بوناچیچ به ذوب آهن جوان‌ها شانس بسیاری دارند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – منصور ابراهیم زاده در راه آهن دنبال موفقیت های تازه است و بسیار آرام و بی سر و صدا کارش را انجام می‌دهد.

به گزارش ممتاز؛ او در مورد فعالیت راه آهن در روزهای پایانی نقل و انتقالات می گوید: «بازیکنانی که تا به حال جذب کرده‌ایم همان‌هایی بودند که خودم می‌خواستم و از حضورشان کاملا راضی هستم. فقط مانده یک دفاع وسط و یک هافبک میانی جذب کنیم تا تیممان تکمیل شود. وقتی آنهایی که مد نظرم بودند را جذب کردیم نمی‌توانم بگویم راضی نیستم. خوشبختانه مسوولان راه‌آهن، آقای رییسی کیا و زندی و بیگدلی زحمات بسیاری کشیدند تا تیم قدرتمندی را تشکیل بدهیم.»
او در پاسخ به این سوال که هدفگذاری این فصل راه‌آهن کسب چه رتبه‌ای است ادامه می دهد:«از اول هم گفته‌ام امسال سهمیه آسیا می‌خواهیم. البته این کار سخت است اما همه باید تلاش کنیم تا به این هدف برسیم.ما تیم خوبی داریم و باید امسال خودمان را ثابت کنیم.»
از ابراهیم زاده دربارهٔ ذوب‌آهن تیم سابقش و انتخاب لوکا بوناچیچ به‌عنوان سرمربی تازه این تیم سوال می کنیم که اینگونه جواب می دهد: «صحبت خاصی ندارم. فقط خوشحالم که ذوب در لیگ برتر ماند. ذوب‌آهن حقش بود و شرایط بقا در لیگ برتر را داشت. حالا هم امیدوارم ذوب‌آهن در لیگ سیزدهم موفق باشد. لوکا یک مربی فنی است و به نظرم باید ببینیم باشگاه چطور با او برخورد می‌کند. فقط این را بگویم که با انتخاب لوکا، جوان‌ها شانس بسیاری برای نشان دادن توانایی‌های خود دارند.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.