ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری، نیاز اول بازار جهانی نرم‌افزار در سال ۲۰۲۴

۲۹م اسفند ،

 

پیش‌بینی می‌شود که گسترش هرچه بیشتر ابزارهای پیش‌فرض و نرم‌افزارهای به عنوان خدمات (SaaS) سبب رونق بازار جهانی نرم‌افزار در سال ۲۰۲۴ میلادی شود و میزان سرمایه‌گذاری‌ها در این بازار را بالا‌تر ببرد. 
به گزارش وب پایگاه اینترنتی outsourcingbpo.cbronline، مرکز تحقیقاتی گارتنر در گزارش تازه خود اعلام کرد که بین سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۴ میلادی ابزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری و نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بیشترین هزینه پرداخت شده در صنعت جهانی IT را به خود اختصاص خواهند داد. 
گزارش این مرکز تحقیقاتی نشان می‌دهد ابزارهای پردازش ابری عمومی در آمریکای شمالی و اروپای غربی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند و در مقابل، بازارهای رو به‌ رشد ترجیح می‌دهند از ابزارهای پردازش ابری شخصی بهره‌مند شوند. 
 «های هونگ سوئینهارت» (Hai Hong Swineheart) یکی از تحلیلگران مرکز گارتنر توضیح داد که نتایج این مطالعه نشان می‌دهد میزان پرداخت هزینه در حوزه نرم‌افزار طی سال مالی ۲۰۲۴ به میزان قابل ملاحظه‌ای رشد خواهد داشت که در این میان ابزارهای پیش‌فرض و نرم‌افزارهای به عنوان خدمات بیشترین رشد را به خود اختصاص خواهند داد. 
سوئینهارت در این خصوص گفت: «بین اولویت‌های مناطق مختلف جهان در جریان استفاده از نرم‌افزار‌ها تفاوت‌های فراوان وجود دارد و شرکت‌های نرم‌افزاری را موظف می‌کند به صورت مجزا بر حسب نیاز هر یک از بازار‌ها محصولات خود را به دست کاربران برسانند». 
پیش‌بینی می‌شود که آمریکای شمالی و اروپای غربی طی دو سال آتی هزینه کمتری در حوزه نرم‌افزار پرداخت کنند و این در حالی خواهد بود که اروپای شرقی و منطقه آسیا/پسیفیک بیشترین سهم در درآمد بازار جهانی نرم‌افزار را خواهند داشت.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.