ابطال حکم انحلال پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات

۶ م دیماه ،

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد – رئیس جمهور با ابلاغ مصوبه ای از سوی شورایعالی اداری در تاریخ ۲۹ آذرماه امسال، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خارج و با تغییر ساختار و نام این پژوهشگاه به “پژوهشگاه فضای مجازی”، آن را وابسته به مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد.

در این راستا حسین مظفر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای خطاب به رئیس جمهور و بر حسب گزارش نمایندگان ناظر مجلس شورای اسلامی در شورایعالی اداری مبنی بر عدم برگزاری جلسه رسمی شورایعالی اداری برای تغییر نام موسسه تحقیقات فناوری اطلاعات و ارتباطات، این ابلاغ را فاقد وجاهت قانونی دانست.

در متن این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر احمدی نژاد
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیت

علی رغم گزارش جناب آقایان اسماعیل جلیلی و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نمایندگان محترم ناظر مجلس شورای اسلامی در شورایعالی اداری مبنی بر عدم برگزاری جلسه رسمی شورایعالی اداری، متاسفانه ابلاغ تغییر نام موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات به نام پژوهشگاه فضای مجازی با استناد به جلسه مورخ ۱۱/۹/۹۱ شورایعالی اداری در حالیکه این شورایعالی در تاریخ مذکور جلسه ای نداشته فاقد وجاهت قانونی است.

لذا مستدعی است دستور فرمایید تا طی مراحل قانونی ابلاغیه مذکور لغو و از هرگونه اقدام در این زمینه جلوگیری شود.

به گزارش مهر، رونوشت این نامه امروز چهارشنبه ۶ دی ماه ۹۱ به دکتر لاریجانی رئیس مجلس و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اطلاع و جلوگیری از هرگونه تغییر و تحول ارسال شده است.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.