ابطحی: به آینده تیمم امیدوارم

۲۵م آذر ،

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری اهواز گفت: اگرچه در چند هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر کشور نتایج‌مان آن گونه که انتظار داشتیم نبود ولی به آینده تیم امیدواریم و می‌توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

سیدمهدی ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان درخصوص عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر کشور اظهار کرد: تیم ما در تمام بازی‌های خود به غیر از یک دیدار که تا اندازه‌ای از عملکرد تیم راضی نبودیم، باید پیروز از زمین خارج می‌شد.

وی افزود: براساس موقعیت‌های بیشتری که نسبت به حریفان خود داشتیم باید به گل می‌رسیدیم ولی متاسفانه دو بازی را واگذار کردیم و چند تساوی به دست آوردیم و سبب شد جایگاه‌مان از صدر جدول پایین‌تر بیاید.

سرمربی تیم ملی‌حفاری خاطرنشان‌کرد:‌ در بازی‌هایی که تساوی کردیم مستحق برد بودیم ولی عدم استفاده از موقعیت‌های گلزنی سبب شد نتوانیم بیشتر از یک امتیاز از آن بازی‌ها بگیریم.

وی اضافه‌کرد: اگرچه در بعضی از بازی‌ها اشتباهات داوری هم وجود داشت ولی اگر ما از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم، ضعف‌های داوری هیچ‌گاه به چشم نمی‌آمد.

ابطحی اظهارکرد:‌ ما سعی می‌کنیم زمانی که یک بازی را واگذار می‌کنیم، بیشتر به ضعف‌های خودمان توجه کنیم تا این‌که به حاشیه‌های بازی بپردازیم.

وی خاطرنشان‌کرد: ‌اکنون برنامه‌های تمرینی ما خوب پیش می‌رود و بازیکنان ما از انگیزه بالایی برخوردارند تا در نیم‌فصل دوم امتیازات از دست رفته را جبران کنند.

سرمربی تیم ملی‌حفاری ادامه‌داد: اکنون در کنار بازیکنان ما، بازیکنان امید نیز تمرین می‌کنند تا آن‌ها نیز بتوانند در آینده برای ما موثر باشند.

وی درخصوص استراحت تیمش در هفته آخر نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ گفت: این استراحت به سود ما نبود و اگر این استراحت در اواسط نیم‌فصل اول به تیم ما می‌خورد، برایمان موثرتر بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.