ابقای هاشم اسکندری در سمت نایب رئیسی فدراسیون بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان و همچنین نایب رئیس فدراسیون بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا با کسب حداکثر آراء در مجمع عمومی سالانه فدراسیون بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا بر سمت نایب رئیسی خود ابقاء شد.

به گزارش ممتاز؛مجمع عمومی سالانه فدراسیون بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا (WABSF) روز قبل مورخ ۲۵ آذرماه در شهر دوبی برگزار شد و هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان که همچنین سمت نایب رئیسی فدراسیون بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا را برعهده دارد، با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۳ رای مأخوذه بر سمت خود برای یک سال دیگر ابقاء شد.  

در خبری که پایگاه اینترنتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد آن را منتشر کرده آمده است:نمایندگان کشورهای عربستان سعودی، عراق، لبنان، عمان و امارات نیز برای کسب کرسی نایب رئیسی این فدراسیون کاندید شده بودند که در نهایت هاشم اسکندری برای دومین بار با کسب حداکثر آراء برای این پست انتصاب شد.

لازم به ذکر است میزبانی مسابقات بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا در سال ۲۰۱۶ نیز به کشورمان تعلق گرفت. میزبانی این مسابقات در سال ۲۰۲۴ به کشور قطر، سال ۲۰۲۴ یمن و سال ۲۰۱۷ به کشور فلسطین واگذار شد.

در این مجمع که روز قبل مورخ ۲۵ آذر ماه برگزار شد، روسای فدراسیون های کشورهای ایران، عربستان، عراق، لبنان، عمان، امارات، قطر، یمن، فلسطین، بحرین، اردن، سوریه و کویت حضور داشتند. 

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.