ابلاغ بخشنامه رعایت حقوق مسافران

۱فروردین ۱۳،

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور از ابلاغ بخش نامه رعایت حقوق مسافران به کلیه فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی از ابتدای سال جاری خبر داد.

عبدالرحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از اول فروردین ماه جاری سازمان هواپیمایی کشوری بخش نامه‌ای دربارهٔ رعایت حقوق مسافران به کلیه فرودگاه‌ها، ایرلاین‌ها و شرکت‌های مرتبط ابلاغ کرده است که اجرای مفاد آن برای همه الزامی است.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی امر صنعت هواپیمایی کشور موظف است حامی حقوق مسافران در برابر تاخیرها به دلایل مختلف همچون نقص فنی، شرایط نامناسب جوی و … باشد، در این راستا این سازمان بخش نامه جامعی دربارهٔ رعایت حقوق مسافران تنظیم و ابلاغ کرده است.

عبدالرحیمی تاکید کرد: پیش از این نیز حقوقی در قالب بخش نامه‌های دیگر برای مسافران در نظر گرفته شده بود اما بخش نامه تازه تاکیدی بر رعایت حقوق مسافران و نیز چگونگی پرداخت خسارت به آن‌ها را دربرمی گیرد.

این عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: اگرچه تمهیدات لازم برای حقوق مسافرین در ستاد تسهیلات نوروزی از روزهای قبل در نظر گرفته شده است اما بخش نامه تازهی تاکیدی است بر لزوم رعایت حقوق مسافر و اهمیتی که این موضوع برای سازمان هواپیمایی کشور دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.