ابن‌قاسم:بازیکنان خارجی تا پایان هفته می‌رسند

۲۷م آذر ،

فولاد در تلاش است تا با خرید چند بازیکن و از جمله یک مهاجم خوب، خلاء رفتن آرش افشین مهاجم خوش تکنیک و سرعتی خود را پر کند. با اینکه پریرا در چند هفته اخیر خوب بازی کرده اما نبود جایگزینی مناسب روی نیمکت می‌تواند برای فولاد دردسر ساز باشد همانطور که در بازی با سپاهان این اتفاق افتاد. به همین خاطر فولاد از سه بازیکن خارجی دعوت کرده که در تمریناتشان شرکت کنند تا در صورت موافقت سرمربی از آنها در تیم استفاده کنند.

حسین ابن قاسم سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: سه بازیکن خارجی تا آخر هفته جاری به کشور می‌آیند تا در تمرینات فولاد حضور یابند.

وی عنوان کرد: دو نفر از آنها برزیلی و یک بازیکن استرالیایی است که در سه پست دفاع، هافبک و مهاجم بازی می کنند.

سرپرست فولاد اظهار داشت: این سه بازیکن باید در تمرینات شرکت کنند و مورد تأیید سرمربی قرار گیرند و هنوز مشخص نیست که کدامشان در تیم بازی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مذاکراتمان برای جذب بازیکنان داخلی به نتیجه نرسید از این رو، این سه بازیکن را با توجه به فیلم بازی‌هایشان انتخاب کردیم. اگر شرایط آن‌ها خوب بود، دو نفر از آنها را به ترکیب تیم اضافه می‌کنیم.

ابن قاسم با بیان اینکه تمرینات فولادی‌ها از امروز آغاز می‌شود، افزود: قرار است این سه بازیکن حداکثر تا پایان این هفته در تمرینات شرکت کنند تا سرمربی تیم شرایط آنها را بررسی کند.

فولاد خوزستان در تعطیلات نیم فصل، برای رفع کمبود در خط حمله خود خواهان جذب چند مهاجم داخلی، از جمله سید مهدی سید صالحی، احمد جمشیدیان و غلامرضا رضایی شد اما شرایط برای حضور آن‌ها در این تیم مهیا نشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.