ابهام در ترکیب عوامل “لاله”

تهیه‌کننده “لاله”همچنین با اشاره به حضور مهدی میامی به‌عنوان مسئول انتخاب بازیگران پروژه گفت: این خبر صحت دارد و آقای میامی در این زمینه پاسخگو است.

مهر: فیلم سینمایی “لاله” به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد در حالی با صدور پروانه ساخت و موافقت تلویحی کمیسیون فرهنگی مجلس رسماً وارد مرحله تولید شده‌است که هنوز ترکیب عوامل آن مشخص نیست.

پروژه سینمایی “لاله” به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی هفته گذشته با اعلام سخنگوی سازمان سینمایی مبنی‌بر دریافت پروانه ساخت، رسماً وارد مرحله تولید شد.
برهمین اساس انتظار می‌رفت فعالیت‌هایی که پیش از این به‌عنوان پیش تولید انجام می‌شد، پس از این اعلام رنگ و بویی رسانه‌ای‌تر به خود بگیرد و لیست عوامل و گروه اصلی تولید اعم از بازیگران، فیلم‌بردار، صدابردار و… رسماً اعلام شود که اینگونه نشد.
 
 
هنوز در حال مذاکره هستیم
 
علیرضا سبط‌ احمدی تهیه‌کننده این پروژه سینمایی درباره انتخاب عوامل تولید در پاسخ به پیگیری خبرنگار مهر، گفت: عوامل فیلم به شکل رسمی نهایی نشده‌است و هنوز در حال مذاکره هستیم.
 
وی در پاسخ به این سئوال که پیش تولید این فیلم مدتی است که آغاز شده و حال که شکل رسمی به خود گرفته چرا عوامل معرفی نمی‌شوند گفت: قرار نیست با سروصدای بی‌دلیل وارد مرحله تولید شویم. از همین رو طبق روال گذشته پیش تولید در حال انجام است و به زودی وارد مرحله تولید می‌شویم. به همین دلیل ضرورتی نیست که جزئیات مراحل تولید را رسانه‌ای کنیم اما همین اندازه بگویم که تمام مراحل تولید طبق برنامه‌ریزی در حال انجام است.
 
سبط احمدی که به‌عنوان یکی از عوامل اصلی این پروژه و برخلاف سایر عوامل همواره پاسخگوی پیگیری خبرنگاران درباره “لاله” بوده‌است در ادامه با اشاره به اخباری که پیرامون پیوستن امیر کریمی به این پروژه به‌عنوان مدیر فیلمبرداری منتشر شده بود هم گفت: موضوع حضور امیر کریمی منتفی شده و گزینه‌های دیگری مدنظر هستند.
 
تهیه‌کننده “لاله”همچنین با اشاره به حضور مهدی میامی به‌عنوان مسئول انتخاب بازیگران پروژه گفت: این خبر صحت دارد و آقای میامی در این زمینه پاسخگو است.
 
میامی: همکاری‌ام با “لاله” شایعه است
 
جالب اینکه صحبت‌های سبط‌ احمدی درباره کیفیت همکاری مهدی میامی در این پروژه در گفتگوی این بازیگر با خبرنگار مهر تلویحا رد شد به این معنا که میامی در پاسخ به این سئوال که آیا مسئولیت انتخاب بازیگران “لاله” را پذیرفته‌است، گفت: به این دلیل که هنوز این مورد از سوی پروژه اعلام رسمی نشده به هیچ وجه رسمیت ندارد و در اندازه یک شایعه است.
 
آقامحمدیان: عوامل به‌زودی معرفی می‌شوند
 
درباره این حرف و حدیث‌ها پیرامون ترکیب عوامل پروژه سینمایی “لاله” شفیع آقامحمدیان مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مجری طرح این پروژه سینمایی هم تاکید کرد هنوز در حال مذاکره برای انتخاب عوامل هستند و طی روزهای آینده نتیجه مشخص خواهد شد.
 
پیش از این نام‌ امیر کریمی و تورج اصلانی به‌عنوان فیلمبردار این پروژه رسانه‌ای شده بود که امیر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، این همکاری را تکذیب کرد و تورج اصلانی هم پس از مذاکرات اولیه از حضور در این پروژه سینمایی انصراف داد.
 
بازیگرانی که در “لاله” حضور خواهند داشت
 
درباره ترکیب بازیگران اصلی پروژه اما هنوزهیچ خبر رسمی منتشر نشده و در کنار اعلام احتمال حضور برخی ستاره‌های مطرح سینمای جهان مانند جرج کلونی و شان پن از سوی عوامل پروژه نام هیچ بازیگر مردی از سینمای ایران در این زمینه رسانه‌ای نشده‌است.
 
در میان بازیگران زن نیز نام نیکی کریمی در مقطعی به‌عنوان بازیگر این پروژه رسانه‌ای شد اما کریمی در پاسخ به پیگری رسانه‌ها در این باره تنها اعلام کرد که قصد صحبت درباره آن را ندارد.
 
برخلاف کریمی نسرین مقانلو دیگر بازیگری است که خود برای اولین‌بار خبر حضورش در پروژه “لاله” را رسانه‌ای کرد. مقانلو در دیدار سینماگران با رئیس جمهوری از حضورش در این فیلم خبر داد و حتی گفت برای حضور در این پروژه باید زبان انگلیسی یاد بگیرد. این اظهارات از سوی عوامل پروژه نه تأیید شد و نه تکذیب.
 
با توجه به این موارد باید منتظر ماند دید پروژه میلیاردی “لاله” که با حمایت مسئولان سینمایی و به‌رغم انتقادات فراوان توانست مرحله پیش تولید را پشت سر بگذارد با چه ترکیب عوامل و با همراهی چه سینماگرانی کلید خواهد خورد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.