ابوترابی فرد: مردم نباید نگران تشدید تحریمها باشند

۱۵م آذر ،

به گزارش انتخاب، همچنین ایرنا گزارش داد نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نباید نگران تشدید تحریمها باشند بلکه تحریم فرصتی برای کشور است لذا باید با برکات آن آشنا شوند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اراده نمایندگان مجلس بر حذف ماده ۳۵ ‘طرح اصلاح قانون انتخابات’ است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران در مراسم افتتاحیه سومین کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که صبح امروز در محل اردوگاه شهید بهشتی گلمکان برگزار گردید از اراده نمایندگان مجلس برای حذف ماده ۳۵ “اصلاح قانون انتخابات ” خبر داد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا “طرح اصلاح قانون انتخابات” مورد بررسی دقیق نمایندگان قرار خواهد گرفت.

ابوترابی‌فرد گفت: با توجه به نزدیک بودن انتخابات، شائبه سیاسی بودن این طرح قوت گرفته است اما باید بگویم که نیت نمایندگان مجلس فقط اصلاح قانون انتخابات بوده است.

وی به ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره و خاطرنشان کرد: حضور دانشجویان یکی از نقاط قوت و ظرفیت‌های بالای نظام در مقابل دشمنان است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی از شکار پهپاد متجاوز آمریکایی توسط نیروی دریایی قدردانی کرد.
 
به گزارش انتخاب، همچنین ایرنا گزارش داد نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نباید نگران تشدید تحریمها باشند بلکه تحریم فرصتی برای کشور است لذا باید با برکات آن آشنا شوند.

حجت الاسلام ˈمحمدحسن ابوترابی فردˈ روز چهارشنبه در کنگره جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید بهشتی گلمکان افزود: شرایط کنونی کشور در برابر تحریمها گذارا است لذا باید رابطه درآمد ملی را با درآمدهای نفتی کاهش داد.

وی گفت: تبدیل ایران به یکی از اقتصادهای برتر منطقه تنها از راه تولید و مدیریت علمی به دست می آید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درآمدهای نفتی باید در صندوق ذخیره ارزی، مولد حرکت تولیدی باشد.

وی با اشاره به مصرف ۶۵۰ میلیون مترمکعبی گاز در کشور گفت: با اعمال صرفه جویی در شرایط تشدید تحریمها می توانیم حتی گاز را به کشورهای اروپایی صادر کرد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد همچنین با اشاره به دوران حضرت یوسف(ع) افزود: نباید تنها تولید و مصرف کرد بلکه اکنون بایستی تولید و صرفه جویی کرد.

وی گفت: بصیرت عمیق سیاسی یکی از مهمترین نیازهای جامعه در بین همه اقشار جمعه می باشد.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.