ابوموسی نام یک خیابان‌ در هر شهر ایران/انتقاد چمران از روش برگزاری مناقصات در شهرداری‌ها

اعضای شورایعالی استانها در اجلاس عمومی شورا ، به طرح دو فوریتی نامگذاری یکی از خیابان‌ها، معابر، میادین یا فضاهای دیگر شهرهای کشور، به نام ابوموسی (تنب بزرگ و کوچک) رأی مثبت دادند.

به گزارش گروه اجتماعیممتازنیوز، پنجاه و هشتمین اجلاس عمومی شورایعالی استانها با حضور اعضای شوراها و بدون حضور چمران ،رئیس شورایعالی استان‌ها آغاز شد.
حجت‌الله تاج‌محمدی نایب رئیس شورایعالی استان‌ها در نطق پیش از دستور خود با اشاره به موفقیت ایران در ساخت لکوموتیو اظهار داشت: در هفته‌های اخیر ایران به جمع کشورهای سازنده لکوموتیو پیوست و در این شرایطی بود که کشور ما در تحریم کشورهای غربی قرار داشت.
وی تصریح کرد: این حرکت و شتاب نشان می‌دهد که تحریم‌ها به کشورهای غربی بر کشور ما تأثیر نگذاشته است که امیدواریم این رویه پیشرفت کشور ادامه داشته باشد.
در ادامه جلسه طرح ۲ فوریتی نامگذاری یکی از خیابان‌ها، معابر، میادین یا فضاهای دیگر شهرهای کشور، به نام ابوموسی‌ (تنب بزرگ و کوچک) به رأی‌ گذاشته شد که اعضای شورایعالی استانها به آن رأی مثبت دادند.
گفتنی است مهدی چمران در ادامه جلسه با حضور در جمع نمایندگان استان ها ، اداره اجلاسیه پنجاه و هشتم  را به عهده گرفت.
رئیس شورایعالی استان‌ها با انتقاد از‌‌ روش واگذاری پرو‍ژه‌های شهری گفت: متأسفانه شهرداری‌ها بسیاری از معاملات خود را به صورت مناقصه برگزار نمی‌کنند و به رو‌ش‌های خاص معاملات را به افراد واگذار می‌کنند.
چمران در ادامه پیشنهاد کرد: تیمی تخصصی‌ از سوی نمایندگان شورا و شهرداری تشکیل شده و شهرداری‌های کم‌کار و پرکار را تشخیص دهد تا به شهرداری‌های کم‌کار اخطار داده شود و از شهرداری‌های که فعالیت خوبی داشتند حمایت و تشویق شوند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.