”اتابک نادری” مدیر تماشاخانه سنگلج شد

سهشنبه ۱۶آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

˝اتابک نادری˝ به عنوان مدیر تماشاخانه سنگلج از ˝قادر آشنا˝ حکم گرفت.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، قادر آشنا، مدیر کل هنرهای نمایشی در متنی جداگانه خطاب به علیرضا مصلح تهرانی، ضمن تشکر از زحمات وی در وقت تصدی سرپرستی تماشاخانه سنگلج آورده است: هنرمند گرامی، جناب آقای علیرضا مصلح تهرانی، با سلام و احترام، انجام خدمت در مجموعه‌های هنری، بدون تعلق خاطر نسبت به این حوزه چیزی فراتر از انجام وظایف اداری نخواهد بود.

بدین وسیله از زحمات بی‌دریغ جنابعالی که با تعلق خاطری وافر در جهت ارتقای جایگاه تماشاخانه سنگلج در طی دوران سرپرستی این مجموعه ارزشمند کوشیده‌اید قدردانی می‌کنم و توفیق روزافزون‌تان را از خداوند متعال خواستارم.

در متن حکم اتابک نادری به عنوان مدیر تماشاخانه سنگلج نیز آمده است: هنرمند گرامی، جناب آقای اتابک نادری، با سلام و احترام، “تماشاخانه سنگلج” به تارک تاریخ ارزشمند تئاتر کشورمان می‌درخشد و از این روست که خاستگاه تئاتر ملی لقب گرفته است. این مجموعه نفیس که با حضور پرشور هنرمندان و مخاطبان در طی سالیان سبب قوام و دوام تئاتر ملی بوده است، اکنون با توجه به تغییرات فرهنگی و اجتماعی وقته نیاز به ارتقای جایگاه توسعه بیش از پیش دارد.

نظر به تعهد جنابعالی و دلبستگی عمیقتان به این مجموعه ارزشمند شما را به عنوان مدیر تماشاخانه سنگلج منصوب می‌کنم. امیدوارم با اتکال به خداوند و همراهی هنرمندان و مسوولین فرهنگی،‌ شاهد تحقق طرح توسعه تماشاخانه و ارتقای جایگاه این مجموعه در عرصه ملی و بین‌المللی باشیم.

اتابک نادری به جز بازیگری تئاتر و سینما، پیش از این نیز از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ مدیر همین تماشاخانه بوده و به عنوان مسوول هنرهای نمایشی استان اردبیل،‌ مدیر عامل مجتمع فرهنگی هنری فدک (اردبیل)، ‌معاون پژوهشی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، دبیر اجرایی سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مدیر هماهنگی تئاتر استان ها و مشاور امور استان های مرکز هنرهای نمایشی نیز حاوی سابقه مدیریتی است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.