اتاق فکر در پژوهشکده فناوری ارتباطات تشکیل شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از فاوا نیوز در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

فاوانیوز: با حضور متخصصان و نخبگان کشور در حوزه ICT ، پژوهشکده فناوری ارتباطات اقدام iبه تشکیل اتاق فکر نموده است.
 
به گزارش تفسیری فاوانیوز iبه نقل از تلنا، با حضور متخصصان و نخبگان کشور در حوزه ICT ، پژوهشکده فناوری ارتباطات اقدام iبه تشکیل اتاق فکر نموده است.

دکتر صادق عباسی شاهکوه رئیس پژوهشکده فناوری ارتباطات گفت: روند رو iبه پیشرفت مخابرات در جهان و رشد و گسترش نیاز و تقاضای کاربران، تاکید بر سرویس های دیتا از یک سو و انتظاری که جامعه از مراکز تحقیقاتی دارد از سوی دیگر لزوم پویایی این مراکز برای برآورده ساختن نیازها را ایجاب می نماید و لذا لازم است که محورها و طرح های پژوهشی همگام با تغییرات شرایط و پیشرفت فناوری مورد باز نگری قرار گرفته و iبه روز سازی شود. در این شرایط آینده پژوهی نیز جایگاه و اهمیت خاص خود را دارد که باید مورد تاکید قرار گیرد.

به همین منظور مدتی است که در جهت پاسخگویی iبه سوالات و شرایط فوق در پژوهشکده فناوری ارتباطات اقدام iبه برگزاری اتاق فکر نموده ایم که با دعوت از متخصصان و نخبگان کشور از دانشگاه ها و شرکت های مخابراتی تلاش می گردد با هم فکری بتوانیم iبه جمع بندی مناسبی در این خصوص و همچنین اولویت بندی آنها برسیم.

رئیس پژوهشکده فناوری ارتباطات در ادامه افزود: از اهداف و ماموریت های این پژوهشکده ارائه مشاوره در حوزه فناوری ارتباطات، در زمینه های شناخت، طراحی، و کاربرد تکنولوژی های نوین مخابراتی و ایجاد بسترمناسب برای بومی سازی و توسعه و تجهیز سامانه ها می باشد. مدیریت، هدایت و مشارکت در عرصه تحقیقات علمی و فنی نیز از دیگر فعالیت های این پژوهشکده است.

وی خاطر نشان نمود: پژوهشکده فناوری ارتباطات از گروه های پژوهشی ارتباطات رادیویی، مدیریت یکپارچه شبکه، ارتباطات نوری، ارتباطات ماهواره ای، ارتباطات ثابت، و اداره آزمایشگاه فناوری ارتباطات و تایید نمونه تشکیل شده است.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.