اتاق های جنسی سرهنگ قذافی کشف شد! + عکس

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

اتاق‌هایی در قصرهای “معمر قذافی” کشف شده که سرهنگ جنایتکار و شهوت‌ران لیبی، در آنها به تجاوز و اذیت آزار جنسی دختران و پسران ۱۴ سال به بالا می‌پرداخته است.
هزاران دختر و پسر نوجوان در اتاق‌های جنسی قذافی، دیکتاتور سابق لیبی تحت شکنجه‌ها و اذیت آزارهای جنسی قرار گرفته و از آنها بعنوان “برده‌های جنسی” بهره گیری می‌شد.

اتاق های جنسی سرهنگ قذافی کشف شد! + عکس
اتاق های جنسی سرهنگ قذافی کشف شد! + عکس
اتاق های جنسی سرهنگ قذافی کشف شد! + عکس
قذافی دارای حرمسراهایی بوده است که در محل اقامت‌های وی قرار داشته و شامل اتاق ها یا آپارتمان های کوچک بوده است. زنان حاضر در این حرمسرا موظف بوده اند که با لباس نیمه عریان در نزد قذافی حضور پیدا کنند و هر ساعت از شبانه روز باید آماده به خدمت می بوده اند. این زنان مورد تجاوز قرار می گرفتند، کتک می خوردند و به تحقیرآمیزترین روش ها مورد سوءاستفاده جنسی واقع می‌شدند.

قذافی روزانه برای فرو نشاندن آتش شهوت خود به چندین دختر جوان نیاز داشت اما تنها به زنان بسنده نمی‌کرد بلکه گاهی در حضور دختران به پسران جوان هم تجاوز می‌کرد.

قربانبان تجاوز جنسی قذافی به خاطر ترس از کشته شدن به دست خانواده ها و بستگان خود، از آنها بریده بودند و علاوه بر این می‌خواستند شرافت خانواده های شان لکه دار نشود.

قذافی هر زنی را که دوست داشت، انتخاب و به محل اقامتش منتقل می کرد.نیروهای ارتش و پلیس لیبی، زنان را به زور از دانشگاه ها یا آرایشگاه ها به باب العزیزیه منتقل می کردند تا زیر نظر پرستاران خارجی یعنی گالینا ، ایلینا یا کلودیا تحت آزمایش خون قرار بگیرند.بخش دیگری از زنان مورد پسند قذافی، ترانه خوانان شرقی، مدل های لباس و همسران سران کشورهای همسایه بودند که در هنگام سفر به لیبی با کیف های پر از دلار مواجه می‌شدند.

مکان های رفت و آمد زنان، محل اصلی برای انتخاب زنان و دختران برای قذافی بودند. زندان ها هم از جمله این مکان ها بودند. یکی از محافظان زن قذافی ماموریت داشت تا با عکسبرداری از زنان زیبارو در زندان، آنها را برای انتخاب به قذافی ارائه کند. آرایشگاه های زنانه و تالارهای عروسی هم مکان های مورد علاقه قذافی بودند. محافظان زن قذافی همیشه و به صورت متوالی از این مکان ها بازدید می کردند تا طعمه های دیکتاتور بزرگ را شکار کنند.

قذافی عاشق حضور در جشن های عروسی بود زیرا زنان زیباترین لباس های خود را در این مراسم می‌پوشیدند. اگر نمی‌توانست در عروسی‌ها حاضر شود افرادی را می فرستاد تا عکس و فیلم بگیرند.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. وحید:

    خوبه۰۹۳۶۷۵۳۱۶۰۰

  2. -:

    باهات موافقم.مطمعن باش اون دنیا چوب تو آستینش میکنن

  3. لیلی:

    سک کثیف الاهی شکر که سقط شدخدا جهان رو از این جور حیوانات کثیفی پاک کنه انشاالله
    حیوون واقعا چندش اوره دست اونی که کشتش درد نکنه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.