اتحادیه اروپا چاره‌ای جزء لغو تحریم “ال‌ ان‌ جی” ندارد

۷فروردین ۱۳،

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تحریم” ال ان جی” نه تنها برای اتحادیه اروپا سود‌آور نیست بلکه ضرر بیشتری را متوجه آنان خواهد کرد، لذا به زودی لغو این قبیل تحریم‌های غیر‌منطقی صورت می‌گیرد.

 ” سیدهاشم بنی‌هاشمی” در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، تحریم شرکت مایع‌سازی گاز طبیعی ایران توسط اتحادیه اروپا را غیر منطقی خواند و اظهار داشت: چنانچه روند شکایت ایران در دادگاه بین‌المللی به صورت عادلانه بررسی شود قطعا ” ال ان جی” از تحریم خارج می‌شود.
 
وی با بیان اینکه تهدیدهای خصمانه اتحادیه اروپا به حالت تهدید درآمده است تصریح کرد: بنا به فرمایش رهبرمعظم انقلاب اصراری برای صادرات تولیدات گازی و نفتی خود نداریم بلکه خواهان آن هستیم که کالای خود را در شرایط مناسب مدیریت و به فروش برسانیم.
 
بنی‌هاشمی ادامه داد: تحریم” ال ان جی” نه تنها برای اتحادیه اروپا سود‌آور نیست بلکه ضرر بیشتری را متوجه آنان خواهد کرد، لذا به زودی لغو این قبیل تحریم‌های غیر‌منطقی صورت می‌گیرد.

گفتنی است؛ شرکت مایع‌سازی گاز طبیعی ایران از اتحادیه اروپا به سبب تحریم یک جانبه و غیر منطقی این شرکت متولی ساخت و راه‌اندازی اولین کارخانه تولید ال.ان.جی کشور به یک دادگاه بین‌المللی شکایت کرد.

انتهای پیام /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.