اتحادیه انگلیس در مورد اظهارات فردیناند تحقیق می کند

به گزارش منابع خبری، این بازیکن یک روز پس از اینکه ‘جان تری’ کاپیتان تیم چلسی به دلیل توهین نژادپرستانه به برادرش ‘آنتون فردیناند’ بازیکن تیم کویینز پارک رنجرز تبرئه شد، بر روی صفحه توئیتر کلمه ای را خطاب به اشلی کول به کار برد که ظاهرا در زبان محاوره کلمه ای نژادپرستانه است.

اشلی کول یکی از شاهدان جان تری در جلسه دادگاه بود.

ریو فردیناند در مورد این بازیکن کلمه ‘چاک آیس’ یا ‘بستنی با روکش شکلاتی’ را به کار برده است. این کلمه کنایه از افرادی است که دو رگه هستند و به معنی فردی است که از درون سفید است اما پوستی تیره رنگ دارد.

مدافع منچستریونایتد نژادپرستانه بودن حرفش را رد کرده است اما اتحادیه انگلیس قصد دارد در ۴۸ ساعت در مورد مجازات وی تصمیم بگیرد.

فردیناند که برای تور پیش از فصل منچستریونایتد صبح امروز (دوشنبه) راهی دوربان شده در دفاع از خود گفته است: چیزی که من گفتم نژادپرستانه نبود. فقط یک کلمه عامیانه بود که خیلی وقت ها استفاده می شود.

اشلی کول نیز در بیانیه ای که توسط وکلایش منتشر شده است اعلام کرده که قصد هیچگونه شکایتی از فردیناند ندارد.

این در حالیست که اتحادیه انگلیس با وجود تبرئه تری همچنان مشغول بررسی کلمات توهین آمیزی است که بین او و آنتون فردیناند در حاشیه دیدار تیم هایشان رد و بدل شده و قرار است در چند روز آینده مجازات آنها را اعلام کند.

ورزشی**۹۱۲۶**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۱۵۶۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.