اتحادیه تامین و توزیع نهاده‌های دام و طیور تشکیل شد

محمدرضا شافعی نیا در گفتگو با مهر درخصوص اقدامات این موسسه برای ساماندهی تولیدات محصولات کشاورزی و دامی اظهار داشت: این موسسه براساس تکلیفی که دارد برای ساماندهی تولیدات محصولات کشاورزی و همچنین تنظیم بازار برای عرضه این محصولات پیشنهاد تشکیل ۴ اتحادیه تامین و توزیع را به اتاق بازرگانی داده است.

وی اضافه کرد: این ۴ اتحادیه عبارتند از “اتحادیه تامین و توزیع نهاده های دام و طیور”،” اتحادیه تامین و توزیع مواد پروتئینی”،” اتحادیه تامین و توزیع محصولات کشاورزی” و” اتحادیه تامین و توزیع مکانیزاسیون و ماشین آلات کشاورزی”.

مدیرعامل موسسه جهاد استقلال با بیان اینکه مجوز تشکیل اتحادیه تامین و توزیع نهاده های دام و طیور خردادماه سال جاری از سوی اتاق بازرگانی صادر شده است، از انجام موافقت اولیه این اتاق برای تشکیل اتحادیه تامین و توزیع مکانیزاسیون و ماشین آلات کشاورزی خبر داد.

وی تصریح کرد: البته درحال پیگیری اخذ مجوز از اتاق بازرگانی برای تشکیل سایر تشکلها در جهت حمایت از تولید داخلی هستیم. به گفته شافعی نیا، اعضای این اتحادیه ها مرکب از تولید کنندگان و واردکنندگان گروه های مختلف “نهاده های دام و طیور، مواد پروتئینی، محصولات و ماشین آلات کشاورزی” هستند.

وی به تصویب یکی از ۹ ماده طرح انتزاع وظایف کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: امیدواریم با تصویب همه بندهای این طرح در مجلس حلقه تولید تا عرضه محصولات در بخش کشاورزی تکمیل شود و دیگر شاهد بروز مشکلات در این بخش نباشیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.