اتحادیه عرب فردا دربارهٔ اسیران فلسطینی نشست فوق‌العاده برگزار می‌کند

۱۸م دیماه ،

elnashrah5-1.jpg

اتحاد عرب فردا (سه‌شنبه) نشست فوق‌العاده‌ای را به منظور بررسی وضعیت اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، محمد صبیح، معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی اعلام کرد: این اتحادیه فردا نشست فوق‌العاده‌ای را به منظور بررسی راه‌های حمایت از اسیران فلسطینی و عرب به ویژه اسیرانی که در اعتراض به سیاست‌های اسرائیل دست به اعتصاب غذا زده‌اند، برگزار می‌کند.

وی افزود: این نشست در سطح نمایندگان دائم کشورهای عضو اتحادیه عرب و با حضور عیسی قراقع، وزیر امور اسیران فلسطینی برگزار خواهد شد.

قرار است در نشست مذکور در خصوص وضعیت اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و شیوه‌های شکنجه آنها از سوی این رژیم و نیز اسیران فلسطینی که در اعتراض به شانه خالی کردن فلسطین از توافقنامه شلیط دست به اعتصاب غذا زده‌اند، گفت‌وگو شود.

صبیح همچنین خاطرنشان کرد: نبیل العربی، دبیرکل اتحادیه عرب در سفر اخیرش به رام الله با جمعی از خانواده‌های اسیران فلسطینی در رام‌الله دیدار کرد و در این سفر مسوولان فلسطینی از وی خواستند تا نشست فوق‌العاده‌ای را در این خصوص برگزار کند.

معاون دبیرکل اتحادیه عرب همچنین خاطرنشان کرد: نشست فردا اقدامی بین‌الملی را با همکاری سازمان‌های بین‌المللی فعال در زمینه حقوق بشر، سازمان بین‌المللی صلیب سرخ، شورای اروپایی حقوق بشر آغاز خواهد کرد.

جمعی از اسیران فلسطینی از جمله سامر العیساوی از چندی پیش در عتراض به سیاست‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زدند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.