اتحاد مسلمانان پاسخ دندان‌شکنی در واکنش به هتاکی‌ها

در بیانیه نهاد رهبری دانشگاه آزاد رودهن مطرح شد

دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد واحد رودهن در بیانیه‌ای در واکنش به اقدام اخیر آمریکایی و صهیونیستی ضمن ابراز انزجار از این حرکت صهیونیستی و آمریکایی ساخت فیلم توهین به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد واحد رودهن در واکنش به اقدام اخیر آمریکایی و صهیونیستی در توهین به پیامبر اکرم (ص) بیانیه ای را منتشر کرد.
 
متن این بیانیه به شرح زیر است :
 
اکنون که ملت‌های مسلمان آسیا و شمال آفریقا در مقابل دسیسه‌ها و نیرنگ‌های استکبار غرب بیدار شده و حاکمان وابسته را یکی از پس از دیگری به زیر می‌کشند و در زمانی که موج اسلام‌خواهی در کشورهای غربی سرعت بیشتری یافته است، سردمداران زر و زور آخرین تلاش‌های خود را برای خدشه دار کردن چهره اسلام به کار گرفته‌اند و در ادامه ی اعمال ننگین گذشته خود، مانند چاپ کاریکاتورهای موهن، ساخت فیلم ضد ارزشی فتنه، اهانت به قرآن و … این بار نیز در قالب یک فیلم و با حمایت آمریکا و صهیونیسم، سعی در القای چهره ای غیر واقعی و توهین آمیز از پیامبر اکرم (ص) داشتند.
 
پیامبری که به اعتراف دوست و دشمن، سراسر وجودش رحمت و شفقت بوده و طبق آیه ی قرآن کریم اگر چنین نبود و اخلاق خشنی داشت، مسلمانان از گرد ایشان پراکنده می شدند.
 
حال آن که در آن محیط سیاه جاهلیت اعراب به دلیل اخلاق زیبا و نیکوی پیامبر (ص) به اسلام متمایل و حاضر به جانفشانی در رکاب آن بزرگوار شدند.
 
پیامبر عظیم القدری که اندیشمندان بزرگ اسلامی و غیر اسلامی در صفات نیکویش کتاب‌ها نوشته و سخنرانی‌ها نموده اند و ما هر چه در عظمت او بگوئیم کم گفتیم، زیرا او « محمّد » یعنی ستایش شده خداوند است.
 
لذا ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ضمن ابراز انزجار از این حرکت صهیونیستی آمریکایی اعلام می‌داریم که هرگز اجازه توهین به پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) را به هیچ کس نمی‌دهیم و از مسئولین کشورهای حامی هتاکان به آن حضرت، می‌خواهیم که مسببان این حرکت زشت را به مجازات اعمال خود برسانند، اگر چه ما معتقدیم این حرکت ناشیانه آنان سبب ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر بین ملت های مسلمان و سیاستمداران آنها خواهد شد.

و کلام آخر آن که یک صدا می‌گوئیم:

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.