اتصال راه آهن اینجه برون به راه آهن ترکمنستان/ تخفیف ۷ تا ۲۰ درصد برای کسانی از آزادراه تهران پردیس عبور می کند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تخفیف ۷ تا ۲۰ درصد برای کسانی از آزادراه تهران پردیس عبور می کند و اتصال راه آهن اینچه برون به راه آهن ترکمنستان مهم ترین عناوین خبری این هفته به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران این هفته بخش عمرانی و راهی کشور شاهد اتفاقات بسیاری از جمله تخفیف ۷ تا ۲۰ درصد برای کسانی از آزادراه تهران پردیس عبور می کند و اتصال راه آهن اینچه برون به راه آهن ترکمنستان مهم ترین عناوین خبری این هفته به شمار می رود.

 براساس این گزارش مدیر عامل شرکت عمران بینالود خبرداد:‌

عودی گفت :‌ فاصله بسیار کم این شهر جدید با راه‌آهن سراسری و ایستگاه ابومسلم این پروژه را از لحاظ میزان هزینه و صرفه‌جویی در منابع مالی و همچنین زمان اجرای آن را توجیه پذیر می‌کند.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی:

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از طراحی مسیرهای هوایی با عرض ۱۰ مایل خبر داد و گفت: با این اقدام ظرفیت فضای کشور برای گنجایش ترافیک‌های عبوری چند برابر خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم اتصال شبکه جاده ای کشور به راه های جهانی تاکید کرد : پاییز امسال راه آهن اینجه برون به راه آهن ترکمنستان متصل می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور گفت: سیاست سازمان راهداری کشور این است که سهم راه را در تصادفات جاده ای به حداقل و یا به صفر برساند به گونه ای که هرگاه تصادفی در جاده ای اتفاق افتاد راه مقصر نباشد.

معاون راه‌آهن :

کارگاه ایمنی اتحادیه بین المللی راه آهن ها (UIC) با حضور معاون بهره برداری و سیر وحرکت راه آهن، مدیر بخش ایمنی UIC و مدیر بخش پایگاه داده های ایمنی این اتحادیه برگزار شد.

معاون سیر و حرکت راه آهن خبر داد:

عاشوری با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان مردادماه حمل بار توسط راه‌آهن ۷ درصد رشد داشته است، گفت: تا پایان امسال برنامه جدیدی برای برنامه ششم توسعه تدوین می‌شود.

جایگزین کردن روکش بتنی به جای آسفالت راهکاری برای پرکردن چاله های مشکلات جاده های آسفالتی است که متاسفانه در حال حاضر تنها ۱۵ کیلومتر از ۲۰۰ هزار کیلومتر جاده های کشور دارای چنین روکشی هستند.

۷ تا ۲۰ درصد تخفیف برای کسانی که از آزاد راه تهران پردیس عبور می کنند در نظر گرفته شده است و این تخفیف شامل کسانی است که از کارت های اعتباری پرداخت عوارض استفاده می کنند.

سلامی اعلام کرد: حمایت آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های هواپیمایی در جذب مسافر و افزایش تقاضا امری ضروری در صنعت فرودگاهی است.

راهکارهای ساماندهی ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اولویت ترمینال۱ و۲ با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها بررسی شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها:

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق ۱۶ مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی در پنج ماه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/

– .
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read
How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.