اتصال ۳۳۰ میلیون چینی با گوشی هوشمند به اینترنت

۰۸خردادماه، خبرگزاری‌ها- تا پایان ماه فوریه سال جاری میلادی کشور چین ۳۳۰ میلیون کاربر داشته که از طریق گوشی هوشمند خود از خدمات اینترنت موبایلی بهره می‌بردند که این رقم معادل ۷۹ درصد کاربران موبایلی این کشور است.

این طور که “مرکز اطلاعات شبکه اینترنت چین”(CNNIC) اعلام کرده تا پایان ماه فوریه سال جاری میلادی کشور چین ۳۳۰ میلیون کاربر داشته که از طریق گوشی هوشمند خود از خدمات اینترنت موبایلی بهره می‌بردند که این رقم معادل ۷۹ درصد کاربران موبایلی این کشور بوده است.

به گزارش فارس به نقل تلکام‌پیپر، تا پایان ماه دسامبر از سال ۲۰۱۲ میلادی تعداد مشترکان شبکه اینترنت موبایلی چین با رشد سالانه ۱۸٫۱ درصدی به ۴۱۹٫۹ میلیون نفر رسیده است تا با این اتفاق ۷۴٫۵ درصد از کل کاربران اینترنتی این کشور را مشترکان شبکه موبایلی تشکیل دهند.

به طور میانگین هر کاربر چینی از که از خدمات اینترنت موبایلی بهره می‌برد روزانه ۱۲۴ دقیقه با گوشی خود به اینترنت متصل می‌شود و این در حالی بوده است که صاحبان گوشی‌های هوشمند به طور میانگین روزی ۱۳۱ دقیقه را در اینترنت سپری می‌کردند که این رقم برای صاحبان گوشی‌های معمولی ۱۰۳ دقیقه گزارش شده است.

طبق آمار انتشار یافته، ۸۴٫۶ درصد از کاربران اینترنت موبایلی چین اعلام کردند که طی ۶ ماه قبل هیچ هزینه‌ای برای خرید دستگاه اینترنتی تازه پرداخت نکرده‌اند و در مقابل ۱۴٫۷ درصد از آن‌هایی که گوشی هوشمند داشتند توضیح دادند که در این دوره زمانی برای خرید ابزارها و محتوای مورد نظر خود پول داده‌اند.

در این میان تنها ۱۳٫۲ درصد کاربران اینترنتی موبایلی از گوشی خود برای پرداخت قبوض یا خریدهای آنلاین استفاده کردند و ۶۳٫۲ درصد هم با گوشی شان سراغ ابزارهای ساخته شده در شرکت‌های توسعه نرم‌افزاری رفتند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.