اتفاقات موسیقیایی در ایام نوروز ۹۲

۱۷فروردین۱۳،

از جمله مهمترین اتفاقات حوزه موسیقی در روزهای اول سال جاری، برگزاری جشنواره موسیقی و آیین ‌های نوروزی با حضور گروههای موسیقی بومی از ۱ تا ۳ فروردین ماه در تالاروحدت،تالاررودکی و برج آزادی بود.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، جشنواره موسیقی و آیین ‌های نوروزی با حضور گروههای موسیقی بومی از ۱ تا ۳ فروردین ماه در تهران برگزار شد که این جشنواره با اجرای گروه “لیان بوشهر” به سرپرستی “محسن شریفیان” روز اول فروردین، ساعت ۲۰ در تالار وحدت آغاز شد. همچنین ۲ فروردین گروه لیان ساعت ۱۷ و اقوام اوستا ساعت ۲۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداختند.

شنبه ۳ فروردین گروه موسیقی “پارپیرار” موسیقی گیلانی و مازندرانی را در تالار وحدت و گروه موسیقی “مهرورزان” شنبه ۱ فروردین ساعت ۱۸در برج آزادی به صحنه رفت و روز ۲ فروردین ساعت ۱۸ به اجرای گروه موسیقی “چهل دف” اختصاص داشت.

همچنین گروه ” باران تلیفیقی ” شنبه ۳ فروردین در برج آزادی به اجرای برنامه پرداخت و سالن رودکی پنج شنبه ۱ فروردین ساعت ۱۷میزبان گروه قشقایی شد و روزهای ۲ و ۳ فروردین ساعت ۱۷ به اجرای گروه خوزستان و گیلان در تالار رودکی اختصاص داشت.

همچنین ۳ فروردین سالار عقیلی به همراه گروه “راز و نیاز” در حمایت از بیماران خاص در قشم به صحنه رفت.

به مناسبت نوروز ، کنسرت چهره های محبوب موسیقی پاپ کشور از ۲۸ اسفند تا ۲ فروردین برگزار شد و مازیار فلاحی، فرزاد فرزین، محسن یگانه، بابک جهانبخش و سیروان خسروی، هر کدام یک شب در هتل نارنجستان نور به روی صحنه رفتند.

خبر دیگر اینکه، آلبوم موسیقی “هزار و یک شب” به نوازندگی گیتار لیلی افشار در ایام نوروز انتشار یافت.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.