اتفاقی عجیب در زلزله ترکیه: مردی که همسر و دخترش را از خانه بیرون کرد زیر آوار جان باخت

دو ساعت پیش از وقوع زلزله ۶ فوریه، زکی توگ، پدر خشمگین یک خانواده سه نفره همسرش جانان و دختر ۳ ساله اش را از خانه بیرون کرد. وقتی زلزله آمد. مادر و دختر زنده ماندند و پدر زیر آوار جان باخت.

اتفاقی عجیب در زلزله ترکیه: مردی که همسر و دخترش را از خانه بیرون کرد زیر آوار جان باخت

به گزارش ممتاز نیوز،  ه گزارش هابر ترک، این زوج پس از سه سال ازدواج به اختلاف خورده بودند و جانان درخواست طلاق خود را ثبت کرده بود آنها دور از یکدیگر زندگی می‌کردند. زکی (۳۹) ساله در خانه شان واقع در مالاتیا مانده بود و جانان (۳۸) ساله و دختر ۳ ساله اش در یک پناهگاه زنان در حاکاری زندگی می‌کردند.

روز ۵ فوریه یک روز بیش از وقوع زلزله جانان به همراه فرزندش برای صحبت با زکی از حاکاری به مالاتیا آماده بودند بحث و صحبت بین این زوج خوب پیش نرفت و حوالی ساعت ۲ نیمه شب ۶ فوریه زکی از کوره در رفت و همسر و دخترش را از خانه بیرون کرد.

جانان و دختر ۳ ساله پس از این اتفاق در شهر سرگردان شدند. آنها که جایی برای ماندن نداشتند به یک پارک رفتند. وقتی ساعت ۴ و ۱۷ دقیقه بامداد زلزله رخ داد آنها که در پارک بودند زنده ماندند و زکی که تنها در خانه بود زیر آوار ماند.

جانان پس از وقوع زلزله با آفاد تماس گرفت و با راهنمایی آنها خودش و فرزندش را به شهرکهای برپاشده با چادر در دیاربکر رساند. چهار روز بعد ۱۰ فوریه خواهر زکی با او تماس گرفت و گفت جسد زکی سه روز یس از ماندن زیر آوار یافت شده است جانان میگوید: دخترم از چیزی خبر ندارد. وقتی به یاد اتفاقی که افتاده می افتم و گریه میکنم دخترم میپرسد چه شده؟ به او می گویم خاک در چشمم رفته است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.