اتلتیکو مادرید قهرمان سوپرجام اروپا شد

به گزارش ایرنا، در این بازی که در ورزشگاه لوییس دوم کشور کوچک موناکو برگزار شد، سرخ و سفید پوشان اسپانیایی موفق شدند در یک بازی دیدنی، تیم چلسی را در هم بکویند به گونه ای که این تیم مشهور انگلیسی در برابر هت تریک ‘رادامل فالکائو’ در همان نیمه نخست کاملا تسلیم شده بود.

به گزارش رسانه های اسپانیایی، بیش از شش هزار هوادار مشتاق اتلتیکو مادرید شاهد این بازی تماشایی بودند که تیم محبوبشان با گلهای دقایق ۶، ۱۹ و ۴۵ فالکائو و دقیقه ۶۰ میراندا جشنواره ای از گل به راه انداخته بود.

چلسی انگلیس در برابر این همه گل خورده تنها توانست در دقیقه ۷۵، اولین و آخرین گل خود را با شوت کهیل وارد دروازه اسپانیاییها کند.

شاگردان دیگو پابلو سیمئونه از همان آغاز می خواستند با کسب چهارمین عنوان قهرمانی قاره ، ظرف فقط دو سال به سلطنت خود در اروپا بازگردند و برای برگزاری جشن تحقق این رویا که در همان نیمه اول مسابقه تعبیر شده بود، هواداران اتلتیکو مادرید فقط ۴۵ دقیقه انتظار کشیدند.

اتلتیکو مادرید در این مسابقه اگرچه در دفاع بسیار جدی بود اما از اول تا پایان مسابقه، فوتبال خوبی بازی کرد و با پاس های ارزشمند و بازی خلاقانه بازیکنان خود توانست به نتیجه دلخواه برسد.

رادامل فالکائو کلمبیایی که مادریدیها به او لقب ‘ببر’ داده اند، با سه گل زیبای خود در همان نیمه اول مسابقه همگان را به تحسین واداشت و هر بار که پا به توپ می شد، ورزشگاه را به هیجان می آورد.

داور این مسابقه، دامیر اسکومینا از اسلواکی بود.

اتلتیکو مادرید با کسب دومین جام سوپرقهرمانی اروپا اکنون با بارسلونا، میلان و لیورپول از زمانی که کسب این جام در یک بازی انجام می شود، همردیف شده است اما تنها تیم اروپایی است که دو بار به مقام قهرمانی لیگ اروپا رسیده است.

اروپام ۱۵۵۱ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۲۵۷۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.