اتمام طرح ویژه کنترل جمعیت موش در دو محور ولی عصر(عج) و شریعتی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

6-574.jpg

طرح ویژه کنترل جمعیت موش در دو محور ولیعصر(عج) و شریعتی با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش تفسیری سرویس «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهندس محمد هادی حیدرزاده، رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به پایان طرح ویژه کنترل جمعیت جانوران مضر شهری اظهار نمود: این طرح در دو محور از خیابانهای ولیعصر(عج) و شریعتی طی دو فاز روزانه و شبانه اجرا شد.

وی در ادامه هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات به شهروندان تهرانی در جهتی ایجاد محیطی پاکیزه و سالم دانست و گفت: طرح مذکور در دو محور فوق با استفاده از روش‌های تلفیقی مبارزه شیمیایی و اتلاف با تفنگ بادی انجام شده است.

حیدرزاده افزود: تقسیم‌بندی محورهای ولیعصر(عج) و شریعتی به تفکیک هر منطقه جهت اجرای ۴ مرحله مبارزه شیمیایی شامل شناسایی منافذ، طمعه‌گذاری منافذ و بازبینی منافذ طمعه‌گذاری شده و در صورت لزوم لانه کوبی و انسداد مقاوم و جمع‌آوری لاشه صورت پذیرفته است.

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: در مجموع ۱۵ شب اجرای طرح ویژه کنترل جمعیت جانوران مضر شهری از طریق اسلحه بادی ۷۸۱ موش اتلاف شدند.

وی اظهارامیدواری نمود که با آموزش و فرهنگسازی در زمینه کاهش تولید زباله و جلوگیری از آلوده نمودن محیط توسط اصناف زباله ساز جمعیت جانوران مضر شهری کنترل شود که این موضوع با همکاری و همیاری شهروندان شهر تهران میسر خواهد شد.

لازم به ذکر است این طرح به صورت ماهانه از سوی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار در محورهای مختلف سطح شهر تهران اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.