اتهام رژیم صهیونیستی به امتناع از اجرای توافق های قاهره

سه شنبه ۹ خرداد – ۰۴:۰۰:۰۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- اسیران فلسطینی محبوس در زندان “رامون” رژیم صهیونیستی ، این رژیم را به امتناع از اجرای توافق های حاصله در مذاکرات قاهره متهم کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، جمال الرجوب ، نماینده اسیران فلسطینی زندان رامون در نقب در جنوب اراضی اشغالی ۱۹۴۸ امروز (سه شنبه) گفت : رژیم صهیونیستی در مساله ملاقات اسرا با خانواده های خود بین اسرای اهل باریکه غزه و اسرای اهل کرانه باختری رود اردن تبعیض قائل است که این امر برخلاف توافقات قاهره است.
به گزارش سایت خبری فلسطینی “سما” ، الرجوب افزود : اسرای اهل باریکه غزه فقط مجاز به ملاقات با خانواده های خود هر دو ماه یک بار به مدت نیم ساعت هستند اما اسرای اهل کرانه باختری رود اردن مجاز به ملاقات با خانواده های خود هر یک ماه دو بار به مدت ۴۵ دقیقه هستند.
نماینده اسرای زندان رامون تصریح کرد : اسرای اهل باریکه غزه با برخورد تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی مخالف هستند.
الرجوب گفت : ریاست زندان رامون سه روز پس از پایان اعتصاب غذای اسرای فلسطینی اعلام کرد که بازرسی غیراخلاقی اسرا را از سرخواهد گرفت ، در حالی که رژیم صهیونیستی در مذاکرات قاهره با پایان دادن به بازرسی غیراخلاقی موافقت کرده بود.
نیروهای رژیم صهیونیستی برای بازرسی اسرا آنها را وادار به درآورده همه البسه خود می کند و با خانواده های اسرا در ایست های بازرسی نیز چنین رفتار می کند.
الرجوب گفت : اگر رژیم صهیونیستی به توافقات قاهره پایبند نباشد ، اسرای زندان رامون هفته آینده اعتصاب غذای خود را از سر خواهند گرفت.
بر اساس توافقات نمایندگان رژیم صهیونیستی و اسرای فلسطینی در قاهره ؛ حبس انفرادی اسرا پایان می یابد ، خانواده های اسرا می توانند با آنها ملاقات کنند و بازداشت اداری (بدون تفهیم اتهام و محاکمه ) اسرا نیز تمدید نخواهدشد.
 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۹۱۶۰۰۰۸۲۶۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.