اتوبوسهای مسافربری براساس ساعت رسمی کشور حرکت می‌کنند

۲۹م اسفند ،

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط ‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای،مسافران باید طوری برنامه‌ریزی کنند که نیم ساعت پیش از حرکت در پایانه‌های مسافری حضور داشته باشند.

همچنین مسافران نوروزی می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۱۴۳ نظرات و شکایات خود را ارسال کنند.

براساس این اطلاعیه، از آغاز طرح سفرهای نوروزی از ابتدای اسفند ماه تا ۲۴ همین ماه بیش از چهار میلیون و ۴۴۱ هزارنفر از مسافرین بلیت خود را به صورت پیش فروش تهیه کرده اند که ۲۰ درصد آن به شکل اینترنتی بوده است.

در این گزارش آمده است: از ۲۴ اسفند ماه سال ۹۰ تا ۲۸ فروردین سال ۹۱ ،بیش از ۱۲ میلیون و ۱۳۸ هزار نفر توسط ناوگان عمومی جاده ای جابجا شدند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۶٫۹ درصد رشد داشته است.

استانهای تهران، مازندران و خراسان رضوی بیشترین حجم جابجایی و استانهای یزد، خراسان جنوبی و کهکیلویه و بویر احمد کمترین حجم جابجایی مسافر را در ایام یادشده به خود اختصاص داده اند.

یادآور می گردد، در طول اجرای طرح جابجایی مسافران طرح نوروزی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای (از ۲۴ اسفند تا ۱۶ فروردین)، بیش از ۱۱هزار و ۵۰۰ راهدار و تعداد ۱۹۰ هزار راننده و کمک راننده ناوگان حمل ‌و نقل عمومی مسافر، تعداد ۲هزار و ۴۵۰ شرکت حمل‌ونقل مسافر، ۶۵ اداره‌کل‌حمل ‌و نقل و پایانه ها و ادارات کل راه ‌و شهرسازی در سراسر کشور مشغول خدمت‌رسانی به مردم می‌باشند.

اقتصام(۱)۹۱۲۳**۱۵۵۸

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.