اتوبوس های جدید برای زایران عتبات به کار گرفته می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری ،دستیار حمل و نقل شمسا در کربلای معلی با بیان این مطلب گفت:طبق برنامه ریزی های انجام شده به مرور اتوبوس های جدید جایگزین اتوبوس های قدیمی خواهند شد.

‘ علی گریطی ‘ افزود:اتوبوس های جدید توسط شرکت های مجری حمل و نقل عراقی از شرکت های مرسدس بنز و هوندا خریداری شده و به مرور جایگزین می شوند.

وی با بیان اینکه بین ۷۰ تا ۹۰ درصد کاروان ها در مناسبت های مختلف از طریق مرزهای زمینی وارد عراق می شوند گفت: این تعداد زائر توسط اتوبوس های عراقی از مرز به هتل های محل اقامتشان منتقل می شوند.

دستیار حمل و نقل شمسا در کربلای معلی با اشاره به برنامه های در دست اجرای این واحد گفت: طرحی در دست داریم که در صورت اجرایی شدن، زائران با همان اتوبوس ها وارد عراق شده و به شهرهای زیارتی بروند.

گریطی خاطرنشان کرد: تمام خدمات شرکت های اتوبوسرانی عراقی که با شمسا طرف قرارداد هستند فقط به زایرانی خدمات می دهند که از طرق قانونی اقدام به سفر کرده باشند.

وی به چگونگی نظارت بر عملکرد اتوبوس ها اشاره کرد و گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب به زایران ،ناظرانی از سوی واحد حمل و نقل شمسا بر کار راننده ها و وضعیت اتوبوس ها نظارت دارند و در صورتی که تخلفی مشاهده شود با آن برخورد میشود.

اجتمام*۱۵۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۵۲۹۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.