اتوشارژ ۱۵۰ میلیون ریال شارژ همراه اول هدیه می‌دهد

۰۸ام بهمن ، انتشار یافته در ۸ بهمن, ۱۱:۱۳ | سرویس: اپراتورهای ایران, تلفن همراه, خبر اول, همراه اول
سینا: همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اتوشارژ به مناسبت سومین سالروز آغاز به کار خود ۱۵۰ میلیون ریال شارژ رایگان همراه اول هدیه می‌دهد.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، اتوشارژ به عنوان جایگاه اختصاصی شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول در طول سه سال قبل امکان شارژ سیم‌کارت بدون نیاز به وارد کردن رمز را از راه‌های مختلف از جمله پایگاه اینترنتی اتوشارژ، نسخه‌های مخصوص موبایل و سامانه تلفنی ۲۳۱۸-۰۲۱ برای مشترکان این اپراتور فراهم کرده است.

مشترکان برای استفاده از ۱۵۰ میلیون ریال شارژ هدیه می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه، نهم بهمن ماه تا پایان روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه به پایگاه اینترنتی اتوشارژ مراجعه و نسبت به شارژ سیم‌کارت خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، همه مشترکان همراه اول می‌توانند بدون قرعه‌کشی و تا زمان پایان اعتبار در نظر گرفته شده از ۱۵۰ میلیون ریال شارژ هدیه استفاده کنند.

لازم به ذکر است این شارژ فقط از طریق پایگاه اینترنتی اینترنتی اتوشارژ به نشانی www.autocharge.ir قابل استفاده است و روش‌های دیگر از جمله شارژ تلفنی یا نرم‌افزار موبایل شامل هدیه نمی‌شوند.
IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. سيد عبد السلام حسيني:

    با سلام.این خبررو از طریق اس ام اس دریافت نمودم .هر چند از نحوه هدیه آن اطاعی ندارم .لی بارها به آدرس اینترنتی مراجه نموده متاسفانه نتیجه ای نگرفته و بطورکلی آدرس فوق باز نمیشود

  2. jalil:

    چجوری میشود انترنت خود را فعال کند برام اسمس کنید ۰۹۱۰۹۳۷۰۴۹۸

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.