اتومبیل و المپیک

مینی ماینر در المپیک جنجال آفرید ….. بی ام و های المپیک ……. فولاد ماهان سپاهان به قهرمانان المپیک، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و تیبا هدیه می دهد.

مینی ماینر در المپیک جنجال آفرید

تهران – خودرو مینی ماینر در محل برگزاری مسابقه های دوومیدانی بازیهای المپیک ۲۰۱۲لندن جنجال آفرید.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رویترز، مسئولان برگزار کننده رقابت های دوومیدانی از یک خودرو مینی ماینر برای بازگرداندن وزنه های ورزشکاران پرتاب وزنه استفاده کرده اند که این موضوع با اعتراض برخی تولید کنندگان خودرو جهان همانند بی. ام. و مواجه شده است.

ب ام و عکس 5 

ب ام و عکس 6

این شرکت ها متعقدند این خودرو به عنوان نماد انگلستان در تمام جهان شناخته می شود و به نوعی تبلیغ این محصول برای شرکت تولیدکننده آن درالمپیک است که این موضوع بر خلاف قراردادهای این بازیهاست.

اعتراض شرکت های تولید کننده خودرو نیز باعث شده است تا مسئولان برگزار کننده بازیهای المپیک موضوع فوق را پیپگیری کنند.

بی ام و های المپیک 

المپیک ۲۰۱۲ لندن با پشتیبانی شرکت بی ام و برای تامین قسمتی از ۴۰۰۰ خودروی مورد نیاز VIP همراه می باشد . در ابتدا خودروهای سری ۳ و ۵ سدان برای این منظور انتخاب شده اند.

ب ام و عکس 3 

ب ام و عکس 4

ب ام و عکس 1

در واقع بخش عمده ای از وسایل در نظر گرفته شده شامل خودروهای سواری و موتور سیکلت ها و دوچرخه ها با هدف ارائه الگوهایی برای آلایندگی پایین و مصرف سوخت کم توسط کمیته برگزاری المپیک لندن انتخاب می شوند.

 ۴۰ دستگاه از BMW های اهدایی به این کمیته تحویل داده شده است. ۲۰۰ دستگاه از خودروها الکتریکی و باقی بصورت دیزل یا هایبریدی خواهند بود.

http://www.daneshmag.com 


فولاد ماهان به قهرمانان المپیک، خودرو هدیه می دهد

اصفهان- فولاد ماهان سپاهان به قهرمانان المپیک، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و تیبا هدیه می دهد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد ماهان سپاهان این هدایا با تاکید رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد ماهان و تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه در مراسمی با عنوان همایش سپاس از قهرمانان لندن اهدا خواهد شد.

خودروی پژو پارس برای قهرمانان طلایی المپیک، پژو ۴۰۵ برای دارندگان نشان نقره و تیبا برای هر یک از دارندگان مدال برنز لندن از سوی باشگاه فولاد ماهان سپاهان در نظر گرفته شده است.

‘محمد رضا ساکت’ مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان گفت: انتخاب خودروهای ایرانی در راستای حمایت از تولید داخلی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی صورت گرفته است.

وی افزود: کسب مدال های رنگین در المپیک باعث عزت و افتخار ایران اسلامی در جهان است و باشگاه فولاد ماهان بر مبنای رسالت خود در فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی سهم کوچکی در ایجاد انگیزه مضاعف در میان جوانان با غیرت ایرانی در آوردگاه المپیک خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که در روزهای آینده بارها سرود پر افتخار ایران در لندن طنین انداز شود.


سایت تخصصی اتومبیل و اتومبیلرانی ایران RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.