اتکا به ولایت فقیه؛ سبب مصون ماندن نظام اسلامی از نقشه های شوم استکبار در فتنه ۸۸

فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام والمسلمین حیدرمصلحی وزیر سابق اطلاعات در دهمین یادواره شهدای بسیج مسجد لولاگر تهران با بیان به اینکه شعارهای انقلاب کهنه شدنی نیست، گفت: وصیت نامه امام راحل(ره) منشور انقلاب است و ما باید با استفاده از این منشور به شناسایی دشمن بپردازیم. 
 
وی با اشاره به ویژگی دشمن شناسی شهدا اظهار داشت: یکی از مواردی که ما باید از شهدا الگو بگیریم دشمن شناسی و غافل نشدن از دشمن است چرا که هدف دشمن نابودی و براندازی است.
 
مصلحی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) مبنی براینکه رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است، بیان داشت: نرمش قهرمانانه ای که مقام معظم رهبری در حوزه دیپلماسی مطرح کرده اند در واقع بازی با همان گرگی است که نامش آمریکاست. 
 
وی ادامه داد: دشمنان خارجی نظام اسلامی و عناصر و وابستگان داخلی آن ها برای هدف واحدی که همان براندازی جمهوری اسلامی است در تلاش و تکاپو می باشند و  لذا ما نباید از این نکته غافل شویم. 
 
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا درسازمان ملل اظهار داشت: اینکه اوباما در مجمع عمومی سازمان ملل می گوید ما قصد براندازی جمهوری اسلامی را نداریم بدین معناست که آمریکاهدفش براندازی است چرا که طرح این مسئله خود علامت سوال است.
 
مصلحی با اشاره به وجه مشترک دشمنان خارجی و ایادی داخلی آن ها در قضایای فتنه ۸۸ خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ دشمنان خارجی و عناصر داخلی آن ها یک نقطه مشترک داشتند و آن تغییر ساختار نظامی بود که عمودش ولایت فقیه است. 
 
وی ادامه داد: سبب مصون ماندن نظام اسلامی از نقشه های شوم استکبار در فتنه ۸۸ اتکای نظام و مردم به ولی فقیه بود.
 
وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به توطئه های مداوم و مستمر جبهه استکبار علیه نظام اسلامی یادآور شد: علی رغم توطئه های سنگینی که در طول ۳۵ سال  قبل از جانب استکبار و مزدوران آن به نظام اسلامی وارد شده است اما حکومت اسلامی هم چنان مسیرش را با صلابت طی می کند.
 
مصلحی همچنین با تبیین اهداف دشمن گفت: قبل از سفر هیئت دولت به نیویورک دستگاه های رسانه ای و تبلیغاتی دشمن چنین القا کردند که بهبود شرایط اقتصادی به این سفر وابسته است.
 
وی ادامه داد: هدف دشمن از این القائات و این شرطی کردن جامعه این بود که مردم را در مقابل نظام قرار دهد.
 
وزیر سابق اطلاعات لازمه مذاکره با دشمن را شناخت عقبه آن دانست و خاطر نشان کرد: کسانی که در بحث دیپلماسی و مذاکره فعال می باشند باید به عقبه های دشمن اشراف داشته باشند و به این نکته اهتمام بورزند که طرف مقابل، “دشمن” است.
 
مصلحی در پایان با اشاره به ضرورت حمایت از جبهه مقاومت در عرصه تنازعات منطقه ای خاطر نشان کرد: وقتی جبهه استکبار رمز امنیت خود را در ناامنی منطقه می داند ما هم باید با حمایت از دولت قانونی بشار اسد در سوریه، سطح امنیتی خود را ارتقا ببخشیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.