اثر هنرمند ایرانی به بی‌ینال بین‌المللی پکن راه یافت

هنر > تجسمی
اثری از تارا بهبهانی به پنجمین بی‌ینال بین‌المللی پکن با شعار «آینده و واقعیت» راه یافت.

به گزارش ایسنا، تابلوی نقاشی تارا بهبهانی با عنوان «تولید انبوه» در پنجمین بی‌ینال بین‌المللی پکن پذیرفته شد و پائیز امسال با حضور این هنرمند ایرانی به نمایش گذاشته می‌شود.

تارا بهبهانی هنرمند نقاش و فارغ‌التحصیل رشته پژوهش هنر است و سال‌ها در زمینه نقاشی به پژوهش و فعالیت مشغول است.

او که تا کنون نمایشگاه‌های متعددی در داخل و خارج از ایران برپا کرده همچنین بیش از ۱۰ سال است که به آموزش هنر برای کودکان و نوجوانان مشغول است و نتیجه آن هم برگزاری شش نمایشگاه گروهی از آثار شاگردانش بوده است.

پنجمین دوره بی‌ینال بین‌المللی پکن با شعار شعار «آینده و واقعیت» ۲۸ سپتامبر (برابر با ۷ مهرماه) امسال در پکن افتتاح می‌شود و قرار است آثار منتخب بیش از ۶۰۰ هنرمند مطرح از سراسر دنیا در آن به نمایش گذاشته شود.

سایت این بی‌ینال طی مطلبی به دلیل انتخاب این شعار پرداخته و نوشته است: «یکی از کلماتی که در این شعار دیده می‌شود، کلمه «واقعیت» است.

زیرا حقیقت و واقعیت همیشه برای افراد مطلوب نیست و سعی در پوشاندن آن دارند اما هنرمندان می‌توانند به بهترین شکل و سبک، واقعیت را در آثارشان به تصویر بکشند.

کلمه دیگری که برای شعار بی‌ینال امسال انتخاب شده، کلمه «آینده» است. آینده، کلمه‌ای با درکی نامحدود است».

این بی‌ینال، از مهمترین فستیوال‌های هنری در سطح دنیا است که با استقبال میلیونی علاقمندان آثار هنر هر ساله در پایتخت چین برگزار می‌شود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.