اجاره بها در مناطق مختلف تهران

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/ستون امروز نبض بازار، آن دسته از واحدهای مسکونی اجاره‌ای که اجاره بهای آنها کمتر از ۲۷ میلیون تومان است را مورد بررسی قرار داده است.
به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) ملاحظات میدانی در بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی در محله‌های مختلف تهران نشان می‌دهد که نرخ‌های اجاره کمتر از ۲۷ میلیون تومان مربوط به سوئیت و واحدهای کمتر از ۶۰ متر مربع است.
البته این نرخ‌های پیشنهادی اجاره ارزان‌ترین‌ها در بازار اجاره مسکن نیستند، اما در شرایط فعلی کمترین میزان اجاره بهایی می باشند که به بازار اجاره عرضه شده‌اند.
از سوی دیگر، شواهد نشان می‌دهد که اکثر فایل‌های اجاره‌ای واحدهای کمتر از ۶۰ متر مربع با شرایط رهن و اجاره به مستاجران تحویل داده می‌شوند و در بین این دسته از واحدهای مسکونی فقط تعداد انگشت شماری از مالکان به متقاضیان وعده می‌دهند که شرایط پرداخت اجاره‌بها قابلیت تبدیل شدن را دارد.
علاوه براین، عمده واحدهای مسکونی متراژ کوچک که برای اجاره به بازار تقاضا معرفی می‌شوند، در فایل آنها ذکر می‌شود که این واحدها برای اشخاص مجرد در نظر گرفته شده است.
طبق گفته بنگاهداران مسکن، همین مساله سبب شده است تا تعداد متقاضیان مجرد در بازار اجاره افزایش پیدا کند و خبرها حاکی از این موضوع است که با توجه به مرور زمان، تعداد این دسته از متقاضیان در بازار اجاره در حال افزایش است.

 

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.