اجازه توطئه به اخلالگران نمی دهیم

جام جم آنلاین: اصناف و بازاریان ضمن محکوم کردن اقدام عده ای اخلالگرو سودجو برای برهم زدن امنیت و آرامش کشور تاکید کردند که اجازه توطئه به اخلالگران نخواهند داد.

شورای اصناف کشور با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: این شورا حرکت امروز گروهی اخلالگر که با اهداف خاص جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام به تعطیلی بازار کردند، را محکوم می نماید.

به گزارش ایرنا ، در این بیانیه که عصر روز چهارشنبه منتشر شد آمده است :اصناف کشور همیشه ولایت مدار ، وابسته به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود و چنین حرکتهایی را که باعث سلب امنیت و آرامش جامعه می گردد محکوم نموده و ناپسند می داند.

در بیانیه آمده است: حرکت امروز عده ای سودجو و ضد امنیت و آرامش کشور هرگز از اصناف ولایت مدار نبوده زیرا بازاریان و اصنافیان با تقدیم ۶۴ هزار شهید در دوران دفاع مقدس وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل و رهبری و ارزش های انقلاب نشان داده اند.

شورای اصناف کشور نه تنها این حرکت را خارج از دایره اصناف می داند بلکه اعلام می کند اخلالگران با این حرکت ها هرگز نمی توانند ذره ای از ارزش های انقلاب و اهداف مقدس بازاریان و اصناف به انقلابشان بکاهند.

جامعه صنفی کشور ضمن محکوم کردن مجدد این حرکت، تاکید می کند که بازاریان و صنوف کشور از امین ترین و صادقترین افراد به انقلاب و نظام بوده و هرگز اجاره نخواهند داد مشتی فرصت طلب ضد دین و کشور بخواهند با آبرو و اعتبار بازار و اصناف بازی نماید و از طرفی به بهانه خوش خدمتی سوژه ای برای رسانه های استکبار جهانی درست نماید.

آنچه امروز در بازار و اطراف آن صورت گرفت تنها کار گروهی اخلالگر غیر صنفی بود که سعی کردند یاری رسان استکبار جهانی در این شرایط حساس کشور باشند ولی غافل از اینکه اصناف وفادارترین افراد به انقلاب و رهبری هستند.

شورای اصناف کشور از تمامی اصناف و بازاریان ولایت مدار می خواهد که برای پاسخ دادن به حرکت این گروه اخلالگر و همچنین ناامید کردن دشمنان ایران اسلامی در حالی که روز پنجشنبه بازار تهران همیشه به حالت نیم تعطیل است، روز شنبه در واحدهای صنفی خود حضور داشته و پاسخی دندان شکن به افراد اخلالگر و دشمنان ایران اسلامی بدهند.

همچنین به گزارش مهر جامعه اسلامی اصناف و بازار در بیانیه ای ضمن محکوم کردن تلاش عده ای در تعطیل کردن بخشی از بازار تهران هشدار داد: منافقینی که با اقدامات خود موجب تعطیل شدن بخشی از بازار تهران شدند باید بدانند مورد شناسایی قرار گرفته و در موقع مقتضی از سوی مقامات مسئول پاسخ تحرکات مشکوک خود را خواهند گرفت.

در بیانیه جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار درباره حوادث امروز خیابان های منتهی به بازار تهران آمده است: ملت هوشیار ایران، انقلاب اسلامی به رهبری هوشمندانه قائد اعظم حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای در مسیر نورانی انقلاب مهدوی پیش می رود. بدخواهان بدانند علی رغم توطئه ها و دسیسه های فریبکارانه آمریکا و صهیونیسم بین الملل ملت ایران پیروز است و هیچ خللی در راه تحقق آرمانهای انقلاب نمی توانند پدید آورند.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: روز چهارشنبه عده ای از منافقین و عناصر مشکوک وابسته به دشمنان اسلام با ایجاد ارعاب در بازار درصدد تعطیلی بازار برآمدند، خوشبختانه بازاریان مسلمان و متعهد به مقابله آنها برخواستند و توطئه آنان را خنثی کردند. آنها باید بدانند مورد شناسایی قرار گرفته و در موقع مقتضی از سوی مقامات مسئول پاسخ تحرکات مشکوک خود را خواهند گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار این نوع اقدامات خائنانه را محکوم می کند و اعلام می دارد علی رغم انتقادهایی که به عملکرد دولت در حوزه اقتصادی و شخص رئیس جمهور داریم ، تا پای جان از حیثیت نظام و کشور دفاع می کنیم و اجازه نخواهیم داد دشمنان و بویژه منافقان به اهداف خود برسند.

این بیانیه در پایان می افزاید: ما مطمئن هستیم از این شرایط عبور می کنیم و با توانائیهایی که داریم آنچنان مشت محکم بدهان آمریکا و جیره خوارهای آن خواهیم زد تا مدتها فراموش نکنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.