اجازه دخالت در امور داخلی لبنان را نمی دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الانتقاد ، “نجیب میقاتی” گفت: ما سیاست بی طرفی اتخاذ کرده ایم و در امور دیگران دخالتی نمی کنیم.

نخست وزیر لبنان اظهار داشت: همانطور که در امور دیگران دخالت نمی کنیم اجازه دخالت در امور داخلی خود را  نمی دهیم و اجازه نمی دهیم که لبنان عرصه تسویه حسابها شود و بحرانهای خارجی به آن سرایت کند.

میقاتی بیان کرد: ما با توجه به نتایج موجود موضع سیاسی اتخاذ می کنیم که در آن حاکمیت لبنان و استقلال آن حفظ شود و اجازه نمی دهیم که امنیت لبنانی ها و سلامت آنها به خطر افتد.

نخست وزیر لبنان از تحقیقات قضایی درباره تلاشهای انفجاری علیه این کشور خبر داد.

خبر دیگر اینکه یک هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را در مناطق “علما الشعب” و “الناقوره” در جنوب این کشور نقض کردند.

از سوی دیگر محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان گفت: مقاومت در صورت هر گونه خیال پردازی رژیم صهیونیستی علیه لبنان خسارات سنگینی به آن وارد خواهد کرد و در اوج آمادگی قرار دارد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی پس از سال ۲۰۰۶ با توجه عدم رویارویی کشورهای عربی با آن توانسته است خود را تجهیز کند و تنها عاملی که سبب شده است جرات تجاوز مجدد نداشته باشد آمادگی مقاومت است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.