اجبار تزریق دزسوم واکسن کرونا برای مسافران نوروزی/ لزوم نصب کد هوشمند سلامت در واحدهای صنفی

رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به الزام نصب کد هوشمند (QR Code)، نشان سلامت و تایید واکسیناسیون در واحدهای صنفی از اجبار انجام دز سوم واکسن کرونا برای مسافرتهای نوروزی خبر داد.

اجبار تزریق دزسوم واکسن کرونا برای مسافران نوروزی/ لزوم نصب کد هوشمند سلامت در واحدهای صنفی

به گزارش ممتاز نیوز، ایمان قربانی در تشریح شرایط تردد بین شهری در ایام سفر نوروزی در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس ابلاغ  ستاد ملی کرونا مسافران نوروزی حتماً باید دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده باشند تا امکان تردد بین شهری داشته باشند و ملاک سفر نوروزی بر ثبت پلاک خودرو بوده و سرنشینان خودرو ملاک نیستند.

وی افزود: خواهش ما  از شهروندان تهرانی این است با توجه به اینکه فاصله زیادی از تزریق دز دوم واکسن گذشته است افرادی که پلاک خودرو به نام آنها ثبت شده باشد و واکسن نزده‌اند اقدام به دریافت واکسن کنند تا برای مسافرت نوروزی دچار مشکل نشوند.

وی ضمن تقدیر از همراهی مردم فهیم و بزرگوار شهر تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و خرید شب عید و همچنین شلوغی و ازدحام جمعیت در بازارهای تهران از شهروندان خواستاریم تا پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده تا ضمن اعمال نشدن محدودیت های جدید، از پیک ششم کرونا نیز به سلامت عبور کنیم.

قربانی همچنین در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و صیانت از سلامت کارکنان و مشتریان و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا اظهار داشت: کلیه اصناف و صاحبان واحدهای صنفی ملزم هستند مراحل تزریق سه دز واکسن خود را انجام و بعد از دریافت واکسن کرونا کد هوشمند (QR code) نشان سلامت و تایید واکسیناسیون را از سامانه “ایران من” به نشانی http://asnaf.moi.ir  دریافت نموده و آن را در معرض دید عموم نصب نمایند.

وی تاکید کرد: عدم نصب کد هوشمند نشان سلامت تخلف محسوب شده و ناظران و بازرسین فرمانداری تهران و اتاق اصناف در صورت عدم رعایت با هماهنگی مراجع قضایی با متخلفین برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.