اجراهای تازه به تماشاخانه‌های ˝مهر˝ و ˝ماه˝ می‌آیند

۲۸م آذر ،

تماشاخانه‌های ˝مهر˝ و ˝ماه˝ حوزه هنری از هفته‌ آینده میزبان نمایش‌های تازهی خواهد بود.

با اتمام نمایش‌های “خون و ماتیک” به کارگردانی سروش طاهری و “مجلس بر خوانی معاشقه حنجر و خنجر” به کارگردانی علیرضا مهران در آخر همین هفته از سوم دی‌ ماه دو نمایش تازه در تماشاخانه‌های “مهر” و “ماه” به صحنه خواهند رفت.

نمایش “رخساره” به کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر از سوم دی‌ ماه ساعت ۱۸ اجرای عمومی خود را در تماشاخانه “ماه” آغاز خواهد کرد. این نمایش که در نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه با نام “شرط سوم” اجرا شده بود، توانست در رشته‌های نمایشنامه‌نویسی، بازیگری، آهنگسازی و طراحی لباس مورد تقدیر قرار گیرد و در بخش طراحی صحنه نیز جایزه سوم را از آن خود کند. “رخساره” ماجرای دختری است که می‌خواهد از اسرار زندگی شخصی خود اطلاعاتی به دست آورد. به همین منظور راهی سفر می‌شود.

همچنین از سوم دی‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ نمایش “پشت بوم” نوشته‌ وحید کیارسی و با کارگردانی رهام مخدومی در تماشاخانه “مهر” میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود. این نمایش در نهمین جشنواره‌ سراسری تئاتر ماه توانست در سه بخش نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری زن، جوایز دوم را از آن خود کند و همچنین دو لوح تقدیر نیز در بخش‌های بازیگری زن و مرد را نیز به نام خود کرد. قصه نمایش «پشت بوم» در مسافرخانه‌ای در مشهد و نزدیک حرم امام رضا(ع) می‌گذرد.

تماشاخانه‌های “مهر” و “ماه” در ساختمان اصلی حوزه هنری در خیابان سمیه، نرسیده به تقاطع حافظ واقع است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.