اجرای برنامه‌های بلندمدت برای تحقق شعار سال ۹۱

۸فروردین ۱۳،

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف گفت: برنامه‌های بلند مدتی را با محوریت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی در دستور کار قرار داده‌ایم که امیدواریم طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته در ۳ تا ۴ سال آینده شاهد به ثمرنشستن آن باشیم.

“حمید‌رضا جعفریان” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در سال ۹۱ گفت: ایجاد حلقه‌های مطالعاتی در مرکز مطالعات اقتصادی دانشگاه به‌منظور ارائه راهکار برای مقابله با مشکلات اقتصادی از برنامه‌هایی بود که از سوی بسیج دانشجویی صورت گرفت.

 

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های عمومی با موضوع اقتصاد مقاومتی، گفت: برنامه‌های بلند مدتی را با محوریت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی در دستور کار قرار داده‌ایم که امیدواریم طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته در ۳ تا ۴ سال آینده شاهد به ثمرنشستن آن باشیم.

 

جعفریان تاکید کرد: نشست‌های مختلفی را نیز پیرامون فضای انتخابات و مسائل روز با حضور فعالان سیاسی برگزار کردیم که دانشجویان در آن به طرح پرسش‌ و گفتگو پرداختند.

 

مسئول بسیج دانشگاه شریف با بیان اینکه در زمینه نشریات و پانل اطلاع رسانی بیشترین فعالیت را داشتیم، تصریح کرد: همچنین در زمینه انتخابات آتی برنامه‌هایی را در لیست فعالیت‌های خود داریم که امیدواریم مخاطبین خود را در بین دانشجویان به‌دست آورد.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های سیاسی بسیج دانشجویی بیان داشت: طرح مناظره و دعوت از کاندیداها به‌منظور ارائه برنامه‌های انتخاباتی به دانشجویان و حضور آنان در نشست‌های پرسش و پاسخ دانشجویی را نیز در دستور کار داریم.
 
جعفریان در خاتمه با جمع‌بندی فعالیت‌های یک‌ساله بسیج دانشجویی دانشگاه شریف گفت: ما در سال ۹۱ با ایده‌آل‌های خود فاصله داشتیم، اما به اندازه توان تلاش کردیم و امیدواریم در آینده به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.