اجرای طرح لایروبی مسیل ها و حوضچه های رسوبگیر

فروردین ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۹ تهران با اشاره به قرارگیری در فصل پاییز و پیش از آغاز بارندگی از اجرای طرح لایروبی مسیل ها و حوضچه های رسوب گیر در سطح محدوده خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین سلطانی با اعلام این خبر گفت: طرح لایروبی مسیل ها و قنوات و حوضچه های رسوب گیر در بخش های مختلف سطح محدوده پیش از بارندگی فصلی آغازشد.

وی در خصوص کانال ها و نهرهای سرپوشیده افزود: در سطح محدوده منطقه بیش از ۲۹ هزار متر کانال و نهر سرپوشیده و ۴۰ حوضچه رسوبگیر وجود دارد که به منظور جلوگیری از آبگرفتگی در زمان بندی معینی اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: چندی پیش این طرح در محدوده کلید خورد و این شهرداری به مدت یک ماه اقدام به پاکسازی و لایروبی قنات ها و حوضچه ها می کند.

وی با تاکید بر اینکه برای کاهش حجم کارها و رفع مشکلات، این شهرداری به مشارکت شهروندان نیاز دارد، گفت: در این راستا شهروندان با خودداری از ریختن زباله در سطح معابرشهری و جوی ها، کمک شایانی را انجام داده که منجر به ایجاد فضایی مناسب و سالم در این بخش از پایتخت می شود.

شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: بیشترین محل هایی که در دوره های زمانی مختلف نیاز به پاکسازی داشته، کانال های محدوده بزرگراه آیت الله سعیدی، سه راه آذری و زرند بوده که به تدریج انجام میشود./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.